Wpis z mikrobloga

Elo Mirasy.

Jako że mamy sobotkę, a mi się nudzi, robię dla Was mały wys... wpis o mojej pracy xD

Od kilku lat pracuję w jednej z większych korporacji autobusowych operujących w Europie, kilkukrotnie zmieniałem podwykonawcę, więc mam na tyle doświadczeń przeróżnych, że powinienem Was zainteresować xD.

No więc jestem kierowcą zawodowym (xD) na liniach międzynarodowych i wyprawiają się tu różne dziwne rzeczy xD Coś, czego najbardziej nie lubię w tej pracy, to...
1. KIBEL. Toaleta autobusowa. Parszywa rzecz xD Swoje potrzeby fizjologiczne załatwiają tu ludzie z całego świata, w różnym stadium zachowania higieny. Rzadko kto myje łapy, bo większość pasażerów nie wie jak włączyć wodę. W wielu firmach autobusowych wody i mydła i tak nie ma, bo raz że koszty (xD), a dwa - polskie firmy nalewają wodę zazwyczaj ,,na dziko" po stacjach paliw itp. Bo tam jest za darmo xD. Robią to oczywiście kierowcy w czasie przejazdu linii, na szybciocha. Toalety w autobusach to najbrudniejsze miejsca, jakie w życiu widziałem. Serio. Jeżeli nie musicie, nie korzystajcie. Nawet jeżeli kibel wygląda na czysty to uwierzcie mi - nie jest czysty. Zarazki i brudy z całego świata. Oczywiście sprzątanie tego w polskich firmach należy do kierowców, ktôrzy robią to na szybciocha po pracy. Toalet nie czyści się starannie, bo nie dość że nikt za to nie płaci, to pasażerowie tego nie szanują. Często pierwszy odwiedzający toaletę to kobieta i robi swoje ,,na małysza" (nie dziwię się xD), w wyniku czego połowa strumienia z kuciapy trafia do muszli, a połowa na podłogę. Później wszyscy roznoszą te szczyny po autobusie xD Szkoda ryja strzępić, higieny null.