Aktywne Wpisy

Pochwalcie się najniższym spalaniem jakie udało Wam się uzyskać na trasie. Marka samochodu + silnik. Zacznę od siebie - Mercedes B klasa, 1.8 diesel, 4.6 litra/100km.
#motoryzacja
#motoryzacja
źródło: IMG_7032
Pobierz
Skopiuj link
Skopiuj link
źródło: IMG_7032
Pobierz
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
tl;dr: Booking umywa ręce, a właścicielka agroturystyki kombinuje = 2500zł w błoto + podwójne koszty noclegu. Jechaliśmy pracować zdalnie ale kompletna dziura internetowa. Właścicielka twierdzi że "WiFi to nie internet" i że nie można anulować rezerwacji po przyjeździe.
Mirki, potrzebuję porady bo już nie wiem co robić z tym całym cyrkiem.
Zarezerwowaliśmy domek w agroturystyce na 5 dni przez Booking.com.
WiFi ocenione na 8.8 w aplikacji, więc myśleliśmy że będzie git. Jechaliśmy pracować zdalnie, więc internet był kluczowy. Przyjechaliśmy, internet praktycznie nie istnieje, nie da się nic zrobić. Ze względu na słaby zasięg LTE tam też nie działało - kompletna dziura internetowa. Właścicielki nie było na miejscu, więc do niej zadzwoniłem. Poinformowałem od razu pierwszego dnia, że szukamy innego miejsca bo to nie ma sensu.
Od razu pierwszego dnia się wynieśliśmy i spędziliśmy następne 5 dni w innym miejscu. Podwójne koszty, bo pierwsze miejsce też trzeba było opłacić z góry.
Właścicielka z początku mówiła że pomoże anulować przez Booking, pisała że "jutro od rana będę interweniować" i "dopytam bookingu". Była gdzieś na wyjeździe i używała tego jako wymówki, że nie może zrobić w tej chwili anulacji rezerwacji. Czekaliśmy cierpliwie. Po kilku dniach nagle zmienia front i twierdzi że nie ma powodu zwrotu.
Celowo nie zgłaszaliśmy reklamacji od pierwszego dnia, bo nie chcieliśmy właścicielce robić kłopotów przez Booking, a przecież potwierdziła, że anuluje rezerwację. Teraz wiem, że to było frajerskie zachowanie...
Ale najlepsze jest to co powiedziała w rozmowie telefonicznej: "w zasadzie to nie ma, że tam jest internet, tylko WiFi". Kurde, jak można tak kombinować? WiFi to nie jest internet? xD
Booking podczas reklamacji stwierdził, że internet był, a moc nie jest istotna. Uważajcie na rezerwacje z Bookingu, bo może się okazać, że w łazience woda kapie z prędkością 100ml na godzinę, a Booking też umyje ręce, bo przecież jest bieżąca woda 🤡
Najgorsze jest to, że właścicielka udaje zaskoczoną tym, że nie było nas w domku i pisze "Po czwarte ja nie wiem nic o wymeldowaniu, nikt nie zadzwonił z chwilą opuszczenia obiektu", mimo że została o tym poinformowana od pierwszego dnia i jej syn był obecny przy naszym wyjeździe.
W rozmowie telefonicznej powiedziała też perełkę: "Anulacji można dokonać najkrócej jeden dzień przed zameldowaniem" - czy to prawda czy właścicielka kłamie? Bo brzmi to jak wymówka.
Mirki, co można zrobić poza chargeback? Czy macie jakieś pomysły? Właścicielka oferuje "pobyt na inny termin z balią z jacuzzi" ale kto normalny chciałby wracać w takie miejsce?
Jestem wkurzony bo to była pierwsza taka sytuacja w życiu i nie spodziewałem się że ktoś może tak kombinować. 2500zł w błoto + koszty drugiego miejsca i jeszcze musimy się tłumaczyć że internet rzeczywiście nie działał.
#booking #agroturystyka #zalesie #pracazdalana
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Jeśli opierałeś się wyłącznie na opiniach z Bookinga, to myślę, że popełniłeś kardynalny błąd. Nigdy nie masz pewności, czy pozytywna opinia wynikała z tego, że działał WhatsApp, czy
ja pracując zdalnie mam zapasowa karte sim z internetem no limit (chociaz z limitem by starczyło) i mam w dupie jakies wifi w hotelach / turystykach (które nie są koniecznie bezpieczne)
Polecam ten stan, nie kosztuje to dużo a zawsze jest zapasowe
Skoro uwierzyliście ocenom to jesteście sami sobie winni. To inni klienci je wystawiają a właściciel nie ma do nich dostępu. Z jakiego powodu miałby za to odpowiadać? Nie obiecywał Wam żadnej, konkretnej szybkości transferu.
Jeśli opuściliście obiekt samowolnie na podstawie zawodu własnym, błędnym rozeznaniem w sytuacji to w mojej ocenie nie powinniście mieć prawa do zwrotu
@Wookii: pomyślałbym, że gość p----------y, jeśli oczekuje zwrotu środków przez słaby internet, ale to jest wykop xD
Na wsiach, to nawet 'światłowody' potrafią robić na radiu i działają gorzej niż internet komórkowy.
A oceny gości, którzy wrzucą storiska na ig są nic nie warte dla kogoś kto potrzebuje internetu