Czy ktoś miał problem z myszką Razer Naga v2 Pro [kupiona na amazonie] że dobrze działa tylko bezprzewodowo a na USB przerywa?
Nie jest to wina kabla ani kompa bo podłączyłem do thunderbolta i dalej to samo, podłączyłem też zupełnie innym kablem do telefonu i dalej to samo. Tylko bezprzewodowo działa płynnie a po USB przerywa.
Jak to jest z reklamacjami na tym #amazon? Lepiej wysłać do nich na rękojmię czy od razu do producenta na gwarancję?
Nie jest to wina kabla ani kompa bo podłączyłem do thunderbolta i dalej to samo, podłączyłem też zupełnie innym kablem do telefonu i dalej to samo. Tylko bezprzewodowo działa płynnie a po USB przerywa.
Jak to jest z reklamacjami na tym #amazon? Lepiej wysłać do nich na rękojmię czy od razu do producenta na gwarancję?
#myszki #myszka #reklamacja #pytaniedoeksperta #niewiemjaktootagowac #razer
źródło: image_2025-08-20_163632429
Pobierz