Jest duża szansa że nie dożyjesz bo wbije się w Ciebie jakiś szybki ale bezpieczny jadać 90km/h po mieście.
@AnalLog: Czy wy czytacie co piszecie? Jest dozwolone 50 to jakim cudem ktoś miałby jechać 90? Jak będzie 30 to magicznie nadal z całą pewnością nikt też tyle nie pojedzie?
@Turin89: Ostatnio czytałem Patopaństwo Śpiewaka i tam były cudowne cytaty z Warzechy odnośnie pierwszeństwa dla pieszych w Polsce:
"W podobnym duchu w 2019 roku grzmiał publicysta Onetu Łukasz Warzecha. Jego zdaniem propozycja zmian przepisów była dowodem na to, że „Polscy politycy w światowej klasyfikacji ludów politycznych należą do tych najprymitywniejszych: wierzą w magię przepisu. Wierzą, że uchwalenie ustawy zmieni rzeczywistość w cudowny sposób”. Według Warzechy nie chodziło o bezpieczeństwo, ale
@Janusz_herbu_sKoryBut_Wisnioweczka: to zakazmy samochodow to juz na pewno nie bedzie wypadkow. Jedyne jak lewactwo umie walczyc z problemami to kolejnymi super zakazami. W Angli nie ma problemow z przestepczoscia tylko z tym, ze sie chodzi z nozem - zakazac. Haram.
@Turin89 jazda 30 km/h jest irytująca i nie ma żadnego uzasadnienia tak wolne przemieszczanie się po mieście. Co więcej, należy przywrócić nocny limit 60 km/h. Mamy coraz więcej dobrych dróg, coraz lepsze samochody z różnymi systemami, coraz bardziej wydajne systemy hamulcowe, spada też średnia wieku auta w Polsce. Natomiast ograniczenia prędkości mamy 40 letnie, kiedy cudem było jeździć w ogóle samochodem jakimkolwiek
to zakazmy samochodow to juz na pewno nie bedzie wypadkow.
@oddalenie: Stosujesz klasyczny argument ad absurdum. Jest różnica pomiędzy zakazaniem samochodów, a wprowadzeniem ograniczenia zbliżonego do efektywnej średniej prędkości ruchu miejskiego w ciągu dnia (uwzględniając korki, światła itp,). Tymczasem wiele europejskich miast ma rozległe strefy z ograniczeniem do 30 i funkcjonuje całkiem normalnie. Wiele źródeł sugeruje wręcz pozytywny wpływ takich ograniczeń nie tylko na bezpieczeństwo, ale również płynność
@Turin89: akurat w Helsinkach nie byłem, ale przejechałem bardzo dużą część Skandynawii i tutaj ma znaczenie nie tyle co ograniczenie, co bardzo dobra organizacja ruchu i świadomość kierowców
#bekazprawakow
źródło: temp_file4884320755290127076
Pobierzzabijanie samochodem to podstawowa wolność człowieka
@cutecatboy:
@AnalLog: Czy wy czytacie co piszecie? Jest dozwolone 50 to jakim cudem ktoś miałby jechać 90? Jak będzie 30 to magicznie nadal z całą pewnością nikt też tyle nie pojedzie?
"W podobnym duchu w 2019 roku grzmiał publicysta Onetu Łukasz Warzecha. Jego zdaniem propozycja zmian przepisów była dowodem na to, że „Polscy politycy w światowej klasyfikacji ludów politycznych należą do tych najprymitywniejszych: wierzą w magię przepisu. Wierzą, że uchwalenie ustawy zmieni rzeczywistość w cudowny sposób”. Według Warzechy nie chodziło o bezpieczeństwo, ale
Komentarz usunięty przez autora
@Dundes2136: policz sobie kiedyś (jeśli komputer ci nie liczy) jaką osiągasz średnią prędkość poruszając się po mieście.
@oddalenie:
Stosujesz klasyczny argument ad absurdum. Jest różnica pomiędzy zakazaniem samochodów, a wprowadzeniem ograniczenia zbliżonego do efektywnej średniej prędkości ruchu miejskiego w ciągu dnia (uwzględniając korki, światła itp,). Tymczasem wiele europejskich miast ma rozległe strefy z ograniczeniem do 30 i funkcjonuje całkiem normalnie. Wiele źródeł sugeruje wręcz pozytywny wpływ takich ograniczeń nie tylko na bezpieczeństwo, ale również płynność
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: temp_file9050087438599264844
Pobierz