Aktywne Wpisy

NauczonyRoboty +23
źródło: 1000003250
PobierzNiech AI zastapi w koncu tych techbrosow xD Troche to zasatanawiajace, ze mozna byc inteligentnym, a wciaz pisac takie glupoty pod wlasnym nazwiskiem.
Btw. Wystarczy, ze korpo zacznie wyplacac nadgodziny, to ludzie chetnie sie poswieca, zeby np. potem nadplacic kredyt
#pracait #praca #it #kapitalizm
Btw. Wystarczy, ze korpo zacznie wyplacac nadgodziny, to ludzie chetnie sie poswieca, zeby np. potem nadplacic kredyt
#pracait #praca #it #kapitalizm
źródło: Screenshot_2025-09-29-06-22-36-169-edit_com.android.chrome
Pobierz




@xXxV4r3l5ExXx: A to źle? Przynajmniej, wzorem bitewniaka, trzeba było dbać o unity, ustawienie, pole ostrzału. A nie "attack move pięcioma squadami tacticali i yolo, gińcie". Do tego standardowi Space Marines w jedynce byli chłopcami do bicia i nawet z upgrade'ami jedną z najsłabszych jednostek dystansowych. W dwójce wreszcie zrobili z nich bestie, jakimi powinni być.
no i zgodnie ze wzorem coha i jego multiplayera byl spam bolterow i artyleria, choc moge sie mylic bo w cholere dawno w obie z tych rzeczy
@xXxV4r3l5ExXx: Uuuuu, nie, nie, nieeee. To w właśnie w jedynce nacisk był na spamowanie jednostkami dystansowymi. Takie Banshee u Eldarów nie miały kompletnie sensu. Za to w dwójce jednostki melee są fundamentem każdej armii.
Tiaa. To jedynka jest
@Endriu_: tak. Może to wielu zaskoczyć ale to nie bliskie odwzorowanie bitewniaka przyciągnęło sukcess części 1 tylko jej rtsowy charakter