Wpis z mikrobloga

ktora byla powiedzmy sobie szczerze modem do company of heroes


@xXxV4r3l5ExXx: A to źle? Przynajmniej, wzorem bitewniaka, trzeba było dbać o unity, ustawienie, pole ostrzału. A nie "attack move pięcioma squadami tacticali i yolo, gińcie". Do tego standardowi Space Marines w jedynce byli chłopcami do bicia i nawet z upgrade'ami jedną z najsłabszych jednostek dystansowych. W dwójce wreszcie zrobili z nich bestie, jakimi powinni być.
  • Odpowiedz
@Endriu_:

Przynajmniej, wzorem bitewniaka, trzeba było dbać o unity, ustawienie, pole ostrzału. A nie "attack move pięcioma squadami tacticali i yolo, gińcie"


no i zgodnie ze wzorem coha i jego multiplayera byl spam bolterow i artyleria, choc moge sie mylic bo w cholere dawno w obie z tych rzeczy
  • Odpowiedz
no i zgodnie ze wzorem coha i jego multiplayera byl spam bolterow i artyleria, choc moge sie mylic bo w cholere dawno w obie z tych rzeczy gralem


@xXxV4r3l5ExXx: Uuuuu, nie, nie, nieeee. To w właśnie w jedynce nacisk był na spamowanie jednostkami dystansowymi. Takie Banshee u Eldarów nie miały kompletnie sensu. Za to w dwójce jednostki melee są fundamentem każdej armii.

zaryzykuje stwierdzenie jej upraszczania

Tiaa. To jedynka jest
  • Odpowiedz