Wpis z mikrobloga

Skoro palątir w końcu jebnoł to na osłodę ogłoszenie poszerzenia współpracy z Fujitsu, które defacto będzie pośrednikiem i dystrybutorem AIP na rynek japoński
Zwiększenie dostępności aip dla japońskich firm przez m.in. brak bariery językowej

#gielda #pltr
levzor - Skoro palątir w końcu jebnoł to na osłodę ogłoszenie poszerzenia współpracy ...

źródło: temp_file2916048281373918247

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Bartekc7: mi chodzi o stwierdzenie FULL self driving, bo póki co to nie jest wcale full skoro wymaga człowieka, ale za to ładnie brzmi marketingowo
i może się mylę, ale to nie wynika z regulacji tylko tego, że sami boją się puścić bez nadzoru, a ile taki stan rzeczy potrwa tego nie wie nikt, bo melon dużo gada i obiecuje, a potem przychodzi reality check
  • Odpowiedz
@levzor: Nie widziałem informacji żeby to WYMAGAŁO człowieka. To, tak jak z resztą napisałeś, decyzja Tesli lub regulacji aby na tym etapie upewnić regulatora że jest bezpiecznie. To że sprzedają długą drabinę i ktoś Ci ją trzyma żebyś nie spadł to nie oznacza że drabina wymaga dwóch osób do obsługi.
  • Odpowiedz
  • 0
@Bartekc7: wymaga człowieka na siedzeniu pasażera wewnętrznymi regulacjami tesli, ma on interweniować w przypadku zagrożenia i niespodziewanych sytuacji
to tak jak o samolotach rejsowych można powiedzieć, że są w pełni samo latające, bo 95% czasu leci na autopilocie, a pilot to tylko startuje i ląduje.
w moim słowniku stwierdzenia w pełni samojeżdzący i wymagający człowieka wykluczają się

https://electrek.co/2025/07/24/tesla-foot-mouth-unsupervised-self-driving-not-solved-robotaxi/
  • Odpowiedz
@levzor: no rozumiem. Nie wierzysz że skończą z wewnętrzną regulacją i uruchomią robotaxi bez superwiljera. Każdy ma prawo wierzyć w co chce i wyceniać teraźniejszość czy przyszłość.
  • Odpowiedz
  • 0
@Bartekc7: nigdzie nie napisałem, że nie wierzę
to pewnie jest do zrobienia, tylko ilość przypadków jaka może wydarzyć się na drodze jest praktycznie nieograniczona
ktoś na głównej kiedyś napisał, że fsd jest zajebiste do wymuszania pierwszeństwa, bo zawsze się zatrzymuje i powiedz mi jak sobie np z czymś takim poradzić?
zatrzyma ci się taka tesla w miejscu na skrzyżowaniu blokując ruch na swoim pasie jak popołudniowy korek z naprzeciwka będzie
  • Odpowiedz
@levzor nie z takimi problemami sobie ludzie radzili. Nie widzę przeszkód bo ułatwić zgłoszenie takich wymuszeń pierwszeństwa na policję. Tyle kamer dookoła auta to na pewno zarejestruje. Wydaje się głupie ale wraz z rozwojem ai takie zgłoszenia mogłyby być rozstrzygane błyskawicznie i bez wielkiego obciążenia służb. Każda nowa technologia musi jakiś czas dojrzewać. Tu nie ma wyjątku
  • Odpowiedz
  • 0
@Bartekc7: nie każdy metr drogi jest pod kamerami, już teraz ludzie wymuszają i nie ponoszą żadnych konsekwencji
z założenia fsd miało być samowystarczalne, to teraz musimy opracować drugą technologię żeby rozwiązać jeden problem z pierwszą technologią? albo zamontować 100 milionów dodatkowych kamer we wszystkich miastach? gdzie tu sens
tu chodzi o rozwiązanie problemu od strony fsd, żeby nie doprowadzać do zacinania się systemu, a nie ze wszystkim do okoła, bo
  • Odpowiedz
  • 0
@Bartekc7: wiesz, melon z dobre 3 lata temu obiecał samochód bez kierownicy i nie bez powodu dalej go nie wypuścił
więc to wszystko nie jest takie proste jak na pierwszy rzut oka może się wydawać
sam jestem pesymistą im dłużej o tym myślę xd
  • Odpowiedz