Wpis z mikrobloga

  • 413
@rzepa_malino_a: szczególnie te "kup 10 piw, drugie 10 za darmo" oni na żywca produkują alkoholików, w żabce kupisz 6 żubrów za około 17zl, 4 za 19zl.... typiara w żabce mi mówi zawsze "jak pan weźmie 6 to jest taniej" ja jej na to że nie chcę się przyzwyczajać
  • Odpowiedz
@rzepa_malino_a: a co z reklamami syropów, leków przeciwbólowych oraz innych produktów jak sprzężone powietrze, którymi można się naćpać? W przeciwieństwie do piwa bezalkoholowego.
  • Odpowiedz
  • 11
Powinny.

Jak dzisiaj patrzę na bolidy F1 oblepione markami s---------w produkujących szlugi, to jest to mega abstrakcyjny widok.

Sam stałem się ofiarą tego i już jako kilkuletni gnój znałem marlboro z ferrari i postrzegałem to jako coś atrakcyjnego. Paręnaście lat na inhalowanie się tym ścierwem straciłem. Tfu.
ab669 - Powinny.

Jak dzisiaj patrzę na bolidy F1 oblepione markami s---------w produ...

źródło: MichaelSchumacherHO2005

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 4
@maroLem87: @rem222 @Goronco spójrzmy prawdzie w oczy, polska alkoholikami murowana, brak reklam to nie jest rozwiązanie, ale na pewno przyniosłoby to pozytywne skutki, plus jest to zawsze przkeazywane w reklamach w taki sposob ze uu orzeźwiające dobre na gorący dzien no i potem kierujesz sie w zyciu taka mysla.
  • Odpowiedz
  • 22
@rzepa_malino_a: szczególnie te "kup 10 piw, drugie 10 za darmo" oni na żywca produkują alkoholików, w żabce kupisz 6 żubrów za około 17zl, 4 za 19zl.... typiara w żabce mi mówi zawsze "jak pan weźmie 6 to jest taniej" ja jej na to że nie chcę się przyzwyczajać


@mozis: jak kupisz 10kg kartofli bo taniej, to w---------z je wszystkie przy pierwszym obiedzie?
Albo się będziesz tłumaczył kasjerce że
  • Odpowiedz
@mozis: sklepy w ogóle nie powinny mieć możliwości reklamowania się cenami/promocjami/merchem producentów alkoholu, a poszedłbym nawet dalej zabraniając wszelkich promocji i wielopaków - powinna obowiązywać wyłącznie cena jednostkowa.

@rem222: jeszcze jak! Spokojnie można byłoby zakazać reklam wykorzystujących wizerunek ludzi w przypadku produktów szkodliwych albo sugerujących ich nieodłączność w ramach jakichś aktywności - niech się reklamują samymi cechami produktu zamiast manipulować w taki sposób.
  • Odpowiedz