Wpis z mikrobloga

@apeee: to jednak warto było samemu robić. :D Robota nie jest jakoś skomplikowana, ale polecam mieć minimum stojak pod tylne koło, klucz dynamometryczny, klucz udarowy na kablu albo na aku i zakuwarkę do łańcucha. Bez tego będzie raczej ciężko.
  • Odpowiedz
  • 0
@WybuchowyCzajnik: zakuwarkę kupię i będę działał, ale mam jeszcze "duży serwis" i tam już jest grubszy temat i prawie 3k ( ͡° ʖ̯ ͡°). Tyle co mi wzięli w aucie za rozrząd :/
  • Odpowiedz
  • 1
@amath: cb500x. Strach pomyślec ile chcą w Afryce. Ale trzeba zwalić bak, plastiki, pokrywe zaworów i generalnie dla mnie to ze dwa dni roboty, więc pod blokiem se tego nie zrobię.
  • Odpowiedz
@Vladimir_jebievdenko: ja akurat też kupiłem najtańszą za <50 zł i poradziła sobie bez problemu. Może kwestia szczęścia na jaką partię się trafi. Przy zakuwaniu nowego łańcucha robiłem to na kilka razy każdą tulejkę żeby mieć pewność, że "kulka" trafia tam gdzie ma trafiać.
  • Odpowiedz
@apeee: no to albo wymień sam, albo w zwykłym warsztacie, gdzie zapłacisz dużo mniej. W ASO to jeszcze pewnie koszt części jest z kosmosu.

Jakiś czas temu pytałem ASO Hondy o dorobienie kluczykato poza tym, że kosztuje to absurdalnie dużo, to jeszcze mi powiedzieli, że grot mam sobie sam pojechać dorobić xD to w ten sposób to mogę sobie w ogóle bez ASO poradzić.
  • Odpowiedz
@apeee: 300 PLN w Poznaniu, pan zrobił w 3h
Akurat przerwa na kebaba i cole.

Czy to dużo? No nie wiem. Łańcuch DID - najmocniejszy na rynku.

Niestety, nie mam garażu, a robić takie rzeczy pod chmurką już mi się nie chcę. Kilka razy łańcuch sam już zmieniałem. Po co mam się z
  • Odpowiedz
tylko nie wpadnij na pomysł kupna najtańszej zakuwarki z aledrogo


@Vladimir_jebievdenko: ja tak zrobiłem xd

Za 79.99 PLN ( ͡º ͜ʖ͡º) Udało się, no ale mimo wszystko i tak trzeba było ogarnąć fleksa to przeciecia starego łańcucha, klucz dynamo, metrową rure do odkręcania zębatki zdawczej, zaciski do drewna, stojak...
  • Odpowiedz