Wpis z mikrobloga

Zamówiłem sobie dysk HDD 3,5 cala WD Red Plus z Allegro i niestety nie zapakowali go zbyt dobrze. Postanowiłem więc przetestować go programem Victoria i sobie leci. Zrobił już 63,8% ale zaniepokoiły mnie te błędy niebieskie w liczbie 106. Wydawało mi się niedużo ale Internet twierdzi, że powinno być zero. Co myślicie? Nie mam doświadczenia w tej materii. Oddawać ten dysk?

#hdd #dysk #it #victoria #allegro #komputer #wd #nas #informatyka #pc
Adiqus - Zamówiłem sobie dysk HDD 3,5 cala WD Red Plus z Allegro i niestety nie zapak...

źródło: IMG_1279

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Adiqus: Odczytaj SMART i zobacz ile ma przepracowanych godzin, gdyby w zaparkowany dysk podczas transportu uległ takiemu uszkodzeniu oznacza to że musiał być porządnie walnięty w coś.
  • Odpowiedz
  • 1
@Adiqus
WD ci wymieni na nowy w ramach gwarancji.
Status zakupu sprawdzisz na stronie https://support-eu.wd.com/app/warrantystatusweb
(aktualne gwarancja jest do 7 maja 2028, czyli przypuszczalnie dysk został wyprodukowany pod koniec kwietnia 2025, bo gwarancja przed rejestracją liczona jest od daty produkcji plus kilka dni).

Wniosek o wymianę znajdziesz na tej samej stronie. Tylko do zgłoszenia reklamacji trzeba się zalogować. Warto też zarejestrować zakup, zaktualizuje to dane gwarancji, a czasem można dostać jej
  • Odpowiedz
@Adiqus: w razie wątpliwości możesz skontaktować się ze sprzedającym (również Oficjalnym Sklepem Allegro). Jeśli produkt jest niezgodny z opisem, możesz zgłosić reklamację.
  • Odpowiedz
  • 0
Udało mi się pożyczyć komputer stacjonarny ze złączem SATA i wynik znowu jest zły.

@allegro_pl: czy jeśli odeślę Wam ten dysk, to kolejny dysk odeślecie mi znowu praktycznie bez żadnego zabezpieczenia i znowu wyniknie ta sama sytuacja?