Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@vieniasn: naprawdę idzie ochujec z takim supportem xD dokładnie tylko to zrobili bo nagle po 1,5 roku korzystania z neta problemem jest kanał xD pierwszy i ostatni raz korzystam z tej idiotycznej sieci
  • Odpowiedz
@W_k_u zarówno na sprzęcie jeszcze post UPC jak i nowym routerze od Playa jakość internetu to jakiś żart. Dodatkowo fakt że z „maksymalnych” 600mb nigdy tej prędkości na oczy nie widziałem. Przejęli dobrze działającą firmę jaką była UPC i w rok rozwalili. Mają łeb do interesów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dla porównania obecnie siedzę na światłowodzie Orange i hula aż miło. Czekam tylko do końca umowy z
  • Odpowiedz
  • 0
@dzumper: Kraków :D na 6 próbie zgłoszenia w końcu poszło "wyżej" i okazało się, że jest awaria która ma niby dziś zostać zgłoszona + zgłosiłem reklamację i obniżyli mi fakturę o 40 zł za ten miesiąc więc przynajmniej "coś" dostałem... mam nadzieje ze naprawia to faktycznie
  • Odpowiedz