Wpis z mikrobloga

Do mirków siedzących w CNC, jakie są minimalne zamówienia u was w firmie żeby ktoś się zainteresował?

Powiedzmy że mam pomysł na produkt, dostarczam projekt i potrzebuję trochę cięcia, gięcia i być może wykończenia metalu (anodyzacja). Wszystko na kawałku blachy o odpowiedniej grubości.

Jestem totalnie zielony w temacie ale wiem czego chcę i będę w stanie rozpisać wymagania odnośnie np oczekiwań jakościowych, tolerancje odchyłów itd.

#cnc
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@swango:
Nie ma minimalnych ilości, jedną sztukę też większość Ci wykona, tylko, że za dużo większe pieniądze niż jakaś większa seria.
  • Odpowiedz
@swango: Męczysz bułe :D Jak chcesz kawałek zagiętego aluminium w anodzie, za 200zł to też Ci to zrobią. Musisz tylko znaleźć warsztat który współpracuje z galwanizerią, bo mało która narzędziownia ma swoją.
Możesz też wykonać element w firmie X i samemu dostarczyć do firmy Y która Ci to pokryje anodą- tutaj płacisz od kilograma wsadu.
  • Odpowiedz
@swango: oprócz powyższych rzeczy weź pod uwagę, że jeśli to będzie pojedyncza sztuka wrzucą cię gdzieś na koniec kolejki lub jeśli to blacha to poczekają, aż będą wycinać/wypalać taką grubość.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Jakobo @qwenti @Andr3v dzięki za info, zbieram wiedzę jak to w ogóle działa.

To też nie tak że chcę się bawić w pojedyncze sztuki tylko zacząłbym od małej partii i w zależności od efektu wtedy zamówił więcej (kilkadziesiąt do np 100 sztuk) jeśli byłaby odpowiednia jakość i spełniała oczekiwania.
  • Odpowiedz
@swango: Jak chcesz, odezwij się na PW i chociaż z grubsza powiedź o co chodzi. Jestem konstruktorem, współpracuję z narzędziowniami. Dam Ci kontakt do odpowiedniego człowieka.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Jakobo to jeszcze za wcześnie bo na razie dalej analizuję czy ten mój biznesplan ma szansę powodzenia i z czym to się wiąże dokładnie żeby nie utopić kasy xD