Wpis z mikrobloga

#rtveuroagd
Kupiłem monitor za ponad 4000 zł z myślą o pracy i graniu. Przyszedł jakiś szrot, który w ogóle nie działał. Odesłałem go od razu i poprosiłem o jak najszybszą wymianę na nowy, sprawny egzemplarz.
I co? Cisza. Zero odpowiedzi, kontaktu brak. Wygląda na to, że próbują się wymigać.
Skoro nie chcą wymienić, to chcę po prostu zwrot pieniędzy. Czy to normalne, że RTV Euro AGD tak leci sobie z klientami w kulki? Miał ktoś podobną sytuację?
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@deepsquat: zwracalem ostatnio konsole ps5 pro wzieta w ratach 0. Po zwrocie minelo poltora tygodnia, a bank dalej nie otrzymal od nich kasy. Dopiero jak napisalem do nich, przeprosili za niedopatrzenie i kredyt sie zamknal następnego dnia. Odpisywali mi tego samego dnia po godzinie, dwoch. Piszesz na esklep@me.pl?
  • Odpowiedz
@deepsquat: ja p------e, chlopie przepraszam. Dalem ci maila do media expert, bo tam to kupilem. Dla mnie te sklepy to jedno i to samo bo kupuje i tu i tu na zmiane elektronike. Dopiero ogarnalem xD przepraszam jeszcze raz
  • Odpowiedz