Aktywne Wpisy
Schwarzfahrer +39
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

BastetII +37
#dieta
W czerwcu 2024 ważyłam 81 kg. Od tego czasu schudłam do 68 kg ale ostatnio waga zaczęła się piąć znowu w górę...
Chyba czas znowu wrócić do liczenia kalorii
W czerwcu 2024 ważyłam 81 kg. Od tego czasu schudłam do 68 kg ale ostatnio waga zaczęła się piąć znowu w górę...
Chyba czas znowu wrócić do liczenia kalorii
źródło: temp_file527864061337415841
Pobierz




Inną rzeczą którą bym zmienił to kolor tła dla numerów Autostrad z czerwonego na niebieski, by kierowca widział że wjeżdza na inną drogę która się różni od reszty dróg. Darmowe autostrady byłyby oznaczone na mapie literą A i numerem, natomiast płatne literą A, numerem, i literą P. Ponadto na drogach ekspresowych dwujezdniowych które zostałyby przemianowane na autostrady musiałyby znaki z drogowskazami być zmienione z zielonych na niebieskie lub jako najtańsza alternatywa przykleić folię na drogowskazy która by zmieniła kolor z zielonego na niebieski. Kolory pozostałych drogowskazów zielone bez zmian, podobnie numerów dróg krajowych - czerwone bez zmian, dla dróg wojewódzkich numer na kolorze żółtym również bez zmian. Dodatkowo jako nowość byłaby droga ekspresowa wojewódzka, taki sam żółty znak tyle że przed trzycyfrowym numerem znalazłaby się dodatkowo litera S. Ponadto byłaby możliwość oznaczania na mapie dróg powiatowych i gminnych kolorem białym jako nowość.
Przechodząc do tematu, oto moja propozycja klasyfikacji dróg, jak znajdziecie inną drogę, którą przeoczyłem to możecie napisać:
Autostrady - większość darmowa (obecne A 2×2 i 2×3, oraz S 2×2 i 2×3)
A1 Gdańsk – Gorzyczki,
(z czego A1P Rusocin – Nowa Wieś,)
A2 Świecko – Kukuryki (A2+S2),
(z czego A2P Świecko – Konin,)
A3 Świnoujście – Lubawka,
A4 Jędrzychowice – Korczowa,
(z czego A4P Katowice – Kraków,)
A5 Bolków – Ostróda,
A6 Gdynia – Kołbaskowo,
A7 Gdynia – Rabka,
A8 Kłodzko – Białystok,
A10 Szczecin – Stargard,
A11 Koszalin – Pyrzowice,
A12 Piotrków Trybunalski – Dorohusk,
A14 Zachodnia Obwodnica Łodzi,
A16 Olsztyn – Białystok,
A17 Warszawa – Hrebenne,
A18 Krzyżowa – Olszyna,
A19 Kuźnica – Barwinek,
A47 Rabka – Nowy Targ (Zakopianka),
A50 Wielka Obwodnica Warszawy (planowana),
A51 Olsztynek – Olsztyn,
A52 Głogoczów – Cieszyn,
A61 Ostrów Mazowiecka – Budzisko,
A74 Piotrków Trybunalski – Nisko,
A79 Lotnisko Chopina Warszawa,
A94 obwodnica Tarnowa,
A99 Bielsko-Biała – Żywiec (zmiana numeru duplikatu z S1 na A99)
Drogi ekspresowe (obecne S 1×2, stare fragmenty S 2x2, DK 1×2 bezkolizyjne, DK 2×2 bezkolizyjne i DW 2×2 i 2×3 bezkolizyjne):
S9 obwodnica Iłży,
S10 koło Torunia, odcinek DK15 – A1,
S10 Kosztowo – Ruda,
S12 obwodnica Głogowa (planowana),
S15/S25 obwodnica Inowrocławia,
S22 Elbląg – Grzechotki (jednojezdniowa), obwodnica Chojnic, Malborka (planowana),
S25 Konin – Ostrów Wlkp. (planowana),
S35 obwodnica Wałbrzycha,
S36/S94 Lubin – Wrocław (planowana),
S45 obwodnica Opola,
S46 obwodnica Nysy, i Niemodlina,
S55 Trasa Średnicowa w Grudziądzu,
S59 obwodnica Mrągowa,
S61 obwodnica Serocka, Pułtuska (w budowie),
S73 Brzesko – Nowy Sącz (planowana),
S78 obwodnice Siewierza oraz obwodnica Jędrzejowa,
S82 aleja Solidarności Lublin,
S86 Sosnowiec – Tychy,
S88 Kleszczów – Piekary Śląskie,
S89 Gdańsk mjr. Henryka Sucharskiego,
S91/S92 obwodnica Krośniewic,
S93 bardzo krótki odcinek na długości tunelu rzeki Świni,
S97 od A4 do Rzeszowa,
S99 Pyrzowice – Bielsko-Biała (zmiana numeru duplikatu z S1 i 1 na S99),
S99 Żywiec – Zwardoń (zmiana numeru duplikatu z S1 na S99),
S501 Aleja Armii Krajowej w Gdańsku,
S902 Drogowa trasa średnicowa,
S935 od A1 do Rybnika
Prędkości dozwolone dla samochodów i motocykli:
A brak limitu na styl Niemiec, no chyba że wprowadzono punktowo ograniczenie prędkość znakami drogowymi B-33, zalecana prędkość pośrodku dwóch prędkości czyli 130 km/h (zgodnie z przedmówcami).
S ograniczenie prędkości domyślne to 120 km/h niezależne od przekroju drogi, (chyba że zostało ono zmniejszone znakiem B-33), tyle samo na innych drogach dwujezdniowych o co najmniej dwóch pasach ruchu poza obszarem zabudowanym.
Dla autobusów na wszystkich wymienionych wyżej typach dróg ograniczenie do 100 km/h, natomiast dla ciężarówek, wymienione wyżej typy dróg ograniczenie prędkości do 90 km/h.
Pozostałe drogi poza terenem zabudowanym nie wymienione wyżej samochody/motocykle - 100 km/h, autobusy/ciężarówki - 80 km/h (w obu przypadkach o 10 więcej niż obecnie).
Obszar zabudowany 50 km/h i strefa zamieszkania 20 km/h bez zmian.
źródło: propozycjaznakowgrupyE-15
PobierzA co sądzisz o tej zmianie, czy chcielibyście unifikację dróg szybkiego ruchu?
@cwlmod: dokładnie, większość limitów jest po prostu przestarzała i nieadekwatna do osiągów samochodów czy motocykli a zwłaszcza ścigaczy.
Tam gdzie jest 90 można bezpiecznie jechać 100 lub 110 km/h.
Tam gdzie jest 100 można bezpiecznie jechać 120 km/h.
Tam gdzie jest 120 można bezpiecznie jechać
@t-tk: więcej je łączy niż dzieli. Jak dobrze że przynajmniej zachód i konwencja Wiedeńska nie jest tak p.o.p.i.e.r.d.o.l.o.n.a. jak lokalne Polskie przepisy. Konwencja jest napisana w sposób czytelny co to jest Autostrada, a polskie p.i.t.o.l.e.n.i.e. co jest ekspresówką, a autostradą jest durne. Różnice? Przejedź się A4 obok Wrocławia, tą starą poniemiecką Autostradą lub A18
Jak Polacy odejmują setki kilometrów sieci autostrad?
Chodzi mi o sam fakt tej astronomicznej głupoty, że mamy 100 metrowej szerokości pas drogowy w którym sa tylko dwie jezdnie po 2 pasy. Po co budować autostradę na taką szerokość skoro robilmy głupią rezerwę na 3 pas? xD
1. Do bezpiecznego szybkiego przemieszczania się.
2. W przypadku remontu da się zrobić 2x2 pasy na jednej jezdni. A one prędzej czy później będą, a przepustowość pozostanie w miarę ok.
3. Służbom łatwiej dojechać w razie wypadku.
Poza tym po co to zmieniać?
Nawet nie czytam dalej. Zwiększmy limity prędkości, bo maszynki do mięsa nie mają gdzie robić brrrrrr xD Nawet jakby limity prędkości miały być adekwatne do osiągów samochodów, to musiałyby być ustalone z uwzględnieniem tych najwolniejszych, a nie
Nie wiem czy jesteśmy na to gotowi :) bo my ciągle uważamy że wyprzedając na zakazie i ciągłej odpowiadamy tylko za to wyprzedzanie a nie za kolizję z autem które skręcało w lewo i
To, że Niemcy mają starszą infrastrukturę, my mamy od Wrocławia na zachód A4, która jest przypudrowanym zabytkiem nie znaczy, że te różnice są bez znaczenia.
Zresztą, dobry przykład A4 na zachód od Wrocławia. Jaka tam jest dozwolona prędkość?
I tak się skończy równanie ekspresówek z autostradami, nie podwyższeniem limitu na S, tylko zmniejszeniem na A do 120
I jaki chcesz limit prędkości np na tej "autostradzie"?
źródło: 1000022465
Pobierz@t-tk: @mlodir: Kolejni się znaleźli którzy by chcieli obniżyć limit. Autostrada służy do szybkiego przemieszczania a nie po to by się bać, tak samo droga ekspresowa (które