Aktywne Wpisy

Grzesiok 0
Poszukiwane: Filmy pod Halloween dla młodszej młodzieży = 12-13 latków.
Co możecie polecić? Nie chodzi mi o takie błahe produkcje jak gęsia skórka, bo "IT" już mają zaliczone ale z drugiej strony nie wyjeżdżajmy z jakimiś Egzorcyzmami lub Obecnościami, bo to może być za mocne.
#film #filmy #horror #filmnawieczor
Co możecie polecić? Nie chodzi mi o takie błahe produkcje jak gęsia skórka, bo "IT" już mają zaliczone ale z drugiej strony nie wyjeżdżajmy z jakimiś Egzorcyzmami lub Obecnościami, bo to może być za mocne.
#film #filmy #horror #filmnawieczor

ZabijamKury +12
Trochę mi się uleje, bo zaczynam się czuć jak Zajechany Zygmunt.
Pracuję jako programista i zarabiam te magiczne 15k netto na fakturze, czyli po podatkach, zusach, księgowym 10400 zł. Ostatnią podwyżkę miałem dokładnie 2 lata temu i było to magiczne 3 zł na godzinę (zayebista kwota nie ?). Miałem obiecane, że na początku tego roku będę miał 15 zł netto więcej i we wrześniu kolejne 10 zł bo firma się zaczęła
Pracuję jako programista i zarabiam te magiczne 15k netto na fakturze, czyli po podatkach, zusach, księgowym 10400 zł. Ostatnią podwyżkę miałem dokładnie 2 lata temu i było to magiczne 3 zł na godzinę (zayebista kwota nie ?). Miałem obiecane, że na początku tego roku będę miał 15 zł netto więcej i we wrześniu kolejne 10 zł bo firma się zaczęła

#wakacje, było pięknie, morza, plaża, piękna pogoda, ehh szkoda że to tak szybko poleciało
#psychologia - zawsze tak jest, czas szybko leci gdy człowiek robi coś przyjemnego. Za dzieciaki to godzinka w gierkę leciała jak z bicza, w tempie światła
#przemyslenia , analizuję tag # gielda i powiem wam że to rak, ile tam jest mściwych ludzi, to mało powiedzianych. Grunt komuś dowalić.
ziomki grają jakimiś drobniakami, po 3 tyś zł i myślą że są wielkimi inwestorami i Warrent Buffet.
takie typowe zaprogramowane jednostki - jestem lepszy od innych, gardzę innymi osobami, nie pokazuję pozytywnych emocji, nie mam empatii, gram twardziela