Aktywne Wpisy

WildAnimal +87
Nowy? Rodzaj oszustwa na olx
Ktoś wrzuca kradzione zdjecia mieszkania na wynajem, cena jest bardzo atrakcyjna. Chcesz się umówić na obejrzenie? Wplać "zwrotną" zaliczkę.
Reszta zdjęć w komentarzu.
#olx #oszustwo #mieszkanie #nieruchomosci
Ktoś wrzuca kradzione zdjecia mieszkania na wynajem, cena jest bardzo atrakcyjna. Chcesz się umówić na obejrzenie? Wplać "zwrotną" zaliczkę.
Reszta zdjęć w komentarzu.
#olx #oszustwo #mieszkanie #nieruchomosci
źródło: temp_file2318342066475934494
Pobierz
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

Gdyby było inaczej to już dawny by jednoznacznie się odciął od takich pomysłów i/lub zaprowadził porządki w ministerstwie rozwoju. A przecież jako premier, prezes rady ministrów i lider największej partii w koalicji ma ogrom możliwości, aby działać w tym kierunku. Ale z jakiegoś powodu bardzo nie chce tego robić.
Paszyk i pozostali, to tylko pionki poustawiane na stanowiska, aby pchać te dopłaty. Zwykła zagrywka, po to aby w razie czego było kogo rzucić na pożarcie oburzonym obywatelom i w ostateczności było kogo zdymisjonować.
Donald Tusk bardzo nie lubi być kojarzony z rzeczami, które nie podobają się obywatelom. Szczególnie, kiedy słusznie jest z nimi kojarzony, bo za nie odpowiada. Dlatego robi tak dużo, aby z tymi dopłatami był kojarzony jak najmniej.
#nieruchomosci #polityka
Przydatne linki: