Wpis z mikrobloga

Ej, a mam takie niewygodne pytanie:

Czy jakiś UOKiK coś robi w sprawie skakania sobie do gardeł #biedronka i #lidl w reklamach?

I jak długo to będzie trwało? Jak myślicie, jak bardzo na tym obie firmy korzystają? A może nie korzystają, ale nie chcą odpuścić, żeby nie zostać w tyle względem drugiej firmy?
I czy to w ogóle jest skuteczne, jeśli tyle samo razy dziennie słyszę "W Lidlu srajtaśma jest o 20 groszy tańsza niż w Biedronce" a potem "W Biedronce za te same zakupy zapłaciliśmy 20 zł mniej niż w Lidlu" ? Kto jest grupą docelową tych komunikatów?

Bo z tego co wydedukowałam - jeśli np. Biedronka pozwie Lidla, to Lidl pozwie Biedronkę i oboje dostaną kary (które na bank są wliczone w budżet tej akcji po obu stronach).

Słucham Państwa opinii w tej sprawie.

#marketing #biedronkavslidl #marketingdlaubogich
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PokemonowyRambo @wyslij_nudeski jakiej cichej umowy? Przecież Biedronka przegięła pałę i 1,5 roku temu sąd zajął billboardy z dissem na Lidla. Od tamtej pory Biedronka już nie ciśnie Lidla otwarcie (kilka reklam o "drogiej konkurencji"), a Lidl do tej pory n--------a w Biedronkę o różnice cen.
  • Odpowiedz