Hej, pytanie mam. Czy jakis tani chromebook np do 400 zł nada się do pracy. Jak pisanie tekstów, odpisywanie na e-maile, jakieś korespondencję? Nie chodzi mi o jakieś granie, oglądanie. Potrzebuje tylko do tego co wyżej. Nie znam się na tym więc proszę o pomoc. Ah i nie chce żeby to był jakiś tablet.
@razdwatrzy55: no widzę, że po leasingu są za 250 zł. Nie znam się na tym, więc nie wiem xD mógłbyś coś polecić. Serio na początek nie mam duzego budżetu jeżeli o to chodzi. Dlatego tak do 400 zł maks. Nawet używany. @Iwan_Szatow tak, chodzi o podstawy jak rozmowy z klientami, email, jakiś tam czat na teamsach, czasem discord. Nic poza tym.
@Bodziu_za_plota takie coś możesz kupić znacznie taniej, ja coś podobnego ostatnio wystawiłem za 100 zł na oliksie a i tak czekałem na kupca 2 tygodnie
@Bodziu_za_plota: za 300 zł to bym nie szukał konkretnego modelu tylko wertował ogłoszenia, możesz próbować licytować na allegro. Z chromeboków omijaj te z ekranem 11,6 i celeronem bo to padlina, za 300 już można złapać jakiegoś normalnego na pentium/i3
Powiem tak, że naród wspaniały, lecz władza to k...
Cool story: 1. Babka wjechała w rów. 2. Od razu samochody się zatrzymały, by jej pomóc. 3. Wszyscy żyją, więc od razu faceci zaczęli myśleć, jak wydostać samochód z rowu.
No to już oficjalnie jestem brytyjczykiem i czas może pomyśleć na zmianę nicku na marianoaanglikano xD Prawie 18 lat po tym jak moja noga postawiła nogę na płycie lotniska Londyn Luton #uk #chwalesie
Hej, pytanie mam. Czy jakis tani chromebook np do 400 zł nada się do pracy. Jak pisanie tekstów, odpisywanie na e-maile, jakieś korespondencję? Nie chodzi mi o jakieś granie, oglądanie. Potrzebuje tylko do tego co wyżej. Nie znam się na tym więc proszę o pomoc. Ah i nie chce żeby to był jakiś tablet.
@Iwan_Szatow tak, chodzi o podstawy jak rozmowy z klientami, email, jakiś tam czat na teamsach, czasem discord. Nic poza tym.
Takie coś jest spoko?