Aktywne Wpisy
Hurr durr ceny mieszkań spadają. Tymczasem rzeczywistość. Mieszkanie z lat 70 do generalnego remontu, bez miejsca parkingowego, z czynszem na poziomie 1000 zł miesięcznie sprzedane w 6 godzin od wystawienia ogłoszenia. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zadzwoniłem 30 minut po wystawieniu ogłoszenia i umówiłem się na oglądanie dzisiaj po pracy o godzinie 17. O 13 dostałem telefon, że już sprzedane za gotówkę. ¯\(ツ)/¯
#warszawa #nieruchomosci
Zadzwoniłem 30 minut po wystawieniu ogłoszenia i umówiłem się na oglądanie dzisiaj po pracy o godzinie 17. O 13 dostałem telefon, że już sprzedane za gotówkę. ¯\(ツ)/¯
#warszawa #nieruchomosci
źródło: 1000017021
Pobierz
SaintWykopek +744
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz




Każde zgłoszenie na infolinie lub czat na stronie kończy się tym że konsultant ustawia awarię w okolicy i cyk pora na cs'a. Trzy razy rezerwowali termin na technika i za każdym razem 2 godziny po rozmowie mi go odwoływali. Nikt nie przyszedł, nikt mi nie chce pomóc.
Awarię zgłaszałem
22.05.2025
23.05.2025
24.05.2025
27.05.2025
30.05.2025
06.06.2025
08.06.2025
23.06.2025
24.06.2025
25.06.2025
26.06.2025
27.06.2025
02.07.2025
03.07.2025
Dziś zgłoszona awaria, termin zakończenia 03.07.2025 14.30 i co? Dalej ten sam problem, przedłużona awaria do 22.00.
Dodatkowo płacę do każdej faktury gwarancje SLA12H która powinna mnie chronić przed brakiem usługi, niestety nie obejmuje to awarię które są ustawiane na okolicę. Nie wspomnę o konsultantach którzy kłamią i specjalnie nie odpisują przez 10 minut by czat się samoistnie zakończył.
Chciałbym zerwać umowę, natomiast nie mogę tego zrobić bez poniesienia kary która mnie zmusza do zapłacenia całej kwoty umowy.
Wołam @play_polska by jakoś zareagował i pomógł w mojej sprawie.
#play #internet