Wpis z mikrobloga

Od 22 maja Internet od Play (wcześniej UPC) nie działa stabilnie, cały czas rozłącza. Prowadzę firmę, internet jest mi niezbędny, boje się że stracę klientów przez brak usługi. Używanie telefonu jako routera nie jest rozwiązaniem.

Każde zgłoszenie na infolinie lub czat na stronie kończy się tym że konsultant ustawia awarię w okolicy i cyk pora na cs'a. Trzy razy rezerwowali termin na technika i za każdym razem 2 godziny po rozmowie mi go odwoływali. Nikt nie przyszedł, nikt mi nie chce pomóc.

Awarię zgłaszałem
22.05.2025
23.05.2025
24.05.2025
27.05.2025
30.05.2025
06.06.2025
08.06.2025
23.06.2025
24.06.2025
25.06.2025
26.06.2025
27.06.2025
02.07.2025
03.07.2025

Dziś zgłoszona awaria, termin zakończenia 03.07.2025 14.30 i co? Dalej ten sam problem, przedłużona awaria do 22.00.

Dodatkowo płacę do każdej faktury gwarancje SLA12H która powinna mnie chronić przed brakiem usługi, niestety nie obejmuje to awarię które są ustawiane na okolicę. Nie wspomnę o konsultantach którzy kłamią i specjalnie nie odpisują przez 10 minut by czat się samoistnie zakończył.

Chciałbym zerwać umowę, natomiast nie mogę tego zrobić bez poniesienia kary która mnie zmusza do zapłacenia całej kwoty umowy.
Wołam @play_polska by jakoś zareagował i pomógł w mojej sprawie.

#play #internet
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach