Aktywne Wpisy

WildAnimal +87
Nowy? Rodzaj oszustwa na olx
Ktoś wrzuca kradzione zdjecia mieszkania na wynajem, cena jest bardzo atrakcyjna. Chcesz się umówić na obejrzenie? Wplać "zwrotną" zaliczkę.
Reszta zdjęć w komentarzu.
#olx #oszustwo #mieszkanie #nieruchomosci
Ktoś wrzuca kradzione zdjecia mieszkania na wynajem, cena jest bardzo atrakcyjna. Chcesz się umówić na obejrzenie? Wplać "zwrotną" zaliczkę.
Reszta zdjęć w komentarzu.
#olx #oszustwo #mieszkanie #nieruchomosci
źródło: temp_file2318342066475934494
Pobierz
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

W 1907 roku statek patrolował wybrzeże Omanu. Podczas rejsu uratowano sześciu afrykańskich niewolników, którzy uciekli z handlarzy w kanoe. Jeden z nich miał na sobie kajdany od trzech lat.
Joseph Chidwick zrobił zdjęcia, gdy był na wachcie. Pewnej nocy zauważył żaglowiec z przykutymi niewolnikami. Podniósł alarm, załoga przejęła statek i uwolniła ludzi. Dwóch handlarzy, prawdopodobnie Arabów, zostało schwytanych. Chidwick wspominał, że niewolnictwo było okrutne, a schwytani handlarze nie zostali potraktowani łagodnie. Ocalonym niewolnikom dano nowe ubrania.
Brytyjska Royal Navy od 1808 roku patrolowała wybrzeże Afryki Zachodniej, przejęła około 1 600 statków i uwolniła 150 000 Afrykanów. Większość z nich była transportowana do Ameryki Południowej, zwłaszcza do Brazylii, która była największym importerem niewolników.