Wpis z mikrobloga

  • 96
a większość mieszkańców nadal jest zadowolona z życia w mieście pod jego rządami. Jak wyjaśnić?


@CrazyZdzich: Że piszesz głupoty ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
  • 223
a większość mieszkańców nadal jest zadowolona z życia w mieście pod jego rządami.


@CrazyZdzich: W Warszawie przeciwko kandydatowi PiS nawet i upośledzona małpa by wygrała, więc nie szarżuj z tym zadowoleniem xD
Choć tu oczywiście Warzechon jest debilem i robi aferę z d--y..
  • Odpowiedz
@CrazyZdzich: jakby wykopal dziure pod parking podziemny z droga jednokierunkowa i miejscami po obu stronach, to tej zieleni moglby zrobic dwa razy tyle i to jeszcze pod budynek, a samych aut nawet nie byloby widac (za to parking na 2 razy wiecej aut). Kto to im projektuje to ja nie wiem.
  • Odpowiedz
  • 48
@Ruotian no tylko że te auta muszą tam dojechać, potem wrócić. Może nie wiesz ale auta jeżdżą po drogach, a w mieście nie ma miejsca na budowanie dróg. Wobec tego zrobienie miejsc parkingowych dla 2x większej ilości aut powoduję że będzie tam 2x więcej aut a droga będzie taka sama więc będą większe korki.

Jakby k---a serio Warszawa ma zajebisty zbiorkom a ewentualnie dużo taksówek więc nie każdy musi się pchać
  • Odpowiedz
@Alakecz: okej, czyli miasto usunie polowe parkingu i wstawi polowe parku. Dzieki takiemu rozwiazniu powiedzmy zniknie ~30 aut z parkingu i osoby tam parkujace tez z miasta znikna calkowicie, wcale nie zaczna parkowac ulice dalej albo w najblizszym dostepnym miejscu. Zobacz sobie jak wygladalo poszerzenie strefy platnego parkowania. Aut jest tyle samo na tych samych parkingach (dalej brakuje miejsc), a Ci ktorzy nie sa mieszkancami (bo te osoby maja znizke
  • Odpowiedz
@Ruotian no tylko szkoda że nie. Auta które były pozostały ale są rzadziej używane sam znam takie osoby w Warszawie które auta nie ruszają poza trasą poza WWA bo szkoda płacić za parking. Poza tym nie chodzi tylko o osoby które mają auta teraz ale też o takie które mogą je kupić. Jeżeli wiesz że nie masz gdzie parkować to 2x się zastananowisz czy kupić furę.
  • Odpowiedz
@Ruotian: zgodzil bym sie z toba w 100 procentach gdyby miasto skutecznie walczylo z patologia parkujacych debili. W tym momencie jest tak, ze rewitalizuja albo zmieniaja jakie smiejsce ale ludzie sa przyzwyczajeni ze tam sie parkowalo i staja wszedzie - na trawnikach na ulicy itp. robiac z miejsca jakis bangladesz.
  • Odpowiedz
@Ruotian

Jeszcze brakuje zeby na ulicach gdzie sa 2-3 pasy pousuwac po 1 pasie i zrobic droge dla rowerow - jak w Monachium


Spokojnie spokojnie w gdansku juz powstaje taka ddr, to i w warszawie bedzie :)
  • Odpowiedz
@CrazyZdzich: Tak, jesteśmy zadowoleni, że miasto dostosowuje się do życia a nie do parkowania. Samochody w centrum miasta nie są nikomu potrzebne. To, czego mieszkańcy potrzebują, to szerokie chodniki, ścieżki rowerowe i dużo zieleni. Jak chcesz wszędzie jeździć autkiem i parkować pod wejściem, to spadaj na wieś. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@CrazyZdzich: Masz do wyboru:
- zabetonowany plac z parkingiem dla urzędników Ministerstwa Rozwoju i Technologii na którym i tak nie zaparkujesz
- szpaler drzew, który będzie cieszyć wszystkich

Warzecha obrońcą urzędników, kosztem obywateli, kto by pomyślał
  • Odpowiedz