Wpis z mikrobloga

• 2
@vfr4edc

@Krupier nie ma znaczenia. Póki są na drzewie nie możesz ich rwać

XD

Bzdury. Nawet gałęzie sobie mogę uciąć co też uczyniłem. Po co te bzdury powielasz? Jakiś głębszy cel w tym masz? Celowe sianie dezinformacji czy o co ci chodzi?
  • Odpowiedz
@Krupier na 99% prawnie nie możesz zrywać owocow z drzewa sąsiada nawet jeśli wystają na twoją posesję. Prawnie powinieneś poczekać aż owoce spadną i dopiero wtedy możesz je zebrać ( ͡º ͜ʖ͡º) nikt tego ci nie udowodni ale miej świadomość że jesteś przestępcą ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@asdfqwerty123 ni następny. Dlaczego wy się wypowiadacie jak nie macie pojęcia o temacie?

Kurde, nawet przed napisaniem komentarza możecie zweryfikować swoją wiedzę magicznym urządzeniem, które każdy ma dziś przy sobie co zajmie wam tyle samo czasu co napisanie tego komentarza, a uchroni przed wyjściem na "nie znam się, ale się wypowiem".
  • Odpowiedz
@Krupier zweryfikowałem i nawet wysłałem Ci linka. Naruszasz prawo własności zrywając owoce z nieswojego drzewa i nie ma tu znaczenia czy gałęzie są na twojej posesji czy nie. Przepis jest martwy ale dowody popierające to co pisze mozesz znalezc bardzo łatwo. Abyś mógł prawnie zerwać owoce musiałbyś wezwać sąsiada do ścięcia gałęzi albo zebrania owoców i poprosić by ci je oddał. Jesli to zignoruje po czasie możesz zrobić to samodzielnie ale
  • Odpowiedz
  • 0
@asdfqwerty123

@Krupier zweryfikowałem i nawet wysłałem Ci linka. Naruszasz prawo własności zrywając owoce z nieswojego drzewa i nie ma tu znaczenia czy gałęzie są na twojej posesji czy nie. Przepis jest martwy ale dowody popierające to co pisze mozesz znalezc bardzo łatwo.

Po co dalej bzdury powielasz zamiast zweryfikować swoją (nie)wiedzę? Serio, po
  • Odpowiedz
  • 0
@czeslav87

prawda jest pośrodku :)

Prawda nigdy nie jest po środku.