Wpis z mikrobloga

Cześć! Obejrzałem ostatnio odcinek "Jedź bezpiecznie" w którym karano mandatami za przejeżdżanie przez przejścia dla pieszych (https://youtu.be/T2CmOt4sFFE). Ten odcinek doskonale przypomniał mi jak irytujący i bezsensowny jest to przepis.

Jestem kierowcą z wyobraźnią. Nie przejeżdżam z impetem przez przejścia dla pieszych, nie przechodzę tuż pod nosem wysokiej ciężarówki przed pasami. A gdy na drodze dwupasmowej zatrzyma się jeden pojazd by mnie przepuścić na pasach to upewniam się czy obok niego nie śmignie czasem jakiś szaleniec. Nie wyskakuję również z tramwaju jeśli ten ma przystanek na wydzielonym miejscu na ulicy (może wtedy jechać zagapiony kierowca). A na przejeździe kolejowym faktycznie się rozglądam w obie strony i nie jadę gdy podniesie się szlaban czekając na zielone. Nie robię niczego "na pewniaka". Dlatego totalnie nie rozumiem dlaczego korzystając z hulajnogi/roweru muszę każdorazowo zsiadać i przeprowadzać ją przez pasy.

Przecież to jest kuriozalne gdy nasza jazda wygląda w sposób: przeprowadzenie... 70 metrów jazdy... przeprowadzenie... 30 metrów jazdy itd.

Wychodzimy jeździć czy pchać te rowery/hulajnogi?

W związku z tym zaprojektowalem sobie takie naklejki. Chcę zwrócić uwagę na pewien problem. Zostało mi parę sztuk, więc jeśli komuś spodobał się mój pomysł to mam do sprzedania!

#rowery #hulajnogi #samochody #allegro #grafika #rowerzysci #rower #hulajnoga
Bunch - Cześć! Obejrzałem ostatnio odcinek "Jedź bezpiecznie" w którym karano mandata...

źródło: b4d0adec46aeaa741c1fda941ac9

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jestem kierowcą z wyobraźnią. [cut] Dlatego totalnie nie rozumiem dlaczego korzystając z hulajnogi/roweru muszę każdorazowo zsiadać i przeprowadzać ją przez pasy.

@Bunch: Każdy łańcuch jest tak mocny, jak jego najsłabsze ogniwo. Widocznie nie ty nim jesteś, ale to nie zmienia zasady.
  • Odpowiedz