Aktywne Wpisy
Mauupa +83
Po przygodach związanych z początkiem #bikepacking w Gruzji i wymianą całego koła na starcie myślałem, że już większych „przygód” nie będzie… no i tu się myliłem. Ostrzegali mnie przed przyjazdem tutaj przed agresywnymi psami czy pijanymi kierowcami, ale nie nikt nie mówił o pułapkach na gravelowców w postaci takich kratek. Żyje, jakoś.
#rower
#rower

źródło: IMG_7474
Pobierz
karitto +487
Od dwóch miesięcy mieszkam w Kalifornii i robię pracę magisterską na Uniwersytecie Stanforda. Zostaję tutaj do końca lipca i pomyślałem, że kogoś mogłoby zainteresować, jak wygląda życie w Dolinie Krzemowej, więc planuję raz na jakiś czas coś tu napisać. Dzisiaj małe wprowadzenie.
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z

źródło: Stanford
Pobierz
To plucie w twarz milionom Polaków, którzy całe życie funkcjonują zgodnie z prawem, chcą się kształcić, zdobywać majątek ciężką pracą.
PIS pokazuje, że nie nie warto się starać, uczciwie funkcjonować, pozwolić innym obok żyć w spokoju i w zgodzie. Lepiej być życiową mendą i patrzeć jak wykorzystać kogoś innego, przykrywając to wszystko pelerynką katolicyzmu. To straszne, po prostu straszne. (╯︵╰,)
#wybory #polityka
Do tego jest strasznie naiwny i usłużny, bo trzeba "im" zaufać, bo będzie dobrze, jakoś to będzie.
@Nemayu: Czy przypadkiem Trump nie poparł Nawrockiego? Ten Trump, za którym na inauguracji stało kilku najbogatszych ludzi na świecie, którzy kontrolują media i praktycznie cały internet xD