Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Dzis na glowna trafilo znalezisko komentarzowe, ktore zarzucil typ, ktory napisal

Z drugiej strony wiele dróg ekspresowych wygląda jak Autostrady (są tylko drobne detale techniczne między nimi, szersze pasy awaryjne, więcej węzłów) ale na nich obowiązuje śmiesznie niski limit 120 km/h, to jest wolno jak na bezkolizyjną drogę.


Zaloze sie, ze osobnik ten w zyciu nie jechal 160kmph (GPS) po drodze przez dluzej niz 5 minut.

tylko drobne detale techniczne


cala dopuszczalna geometria zakretów, wszelkie normy ich dotyczace, co w konsekwencji prowadzi do zmiany kluczowego parametru jakim jest predkosc graniczna zakretu.

Jak mozna powaznie dyskutowac o takich sprawach z takimi ludzmi?
Problemem jest poziom wiedzy i umiejetnosci kierowcow pic rel.
Po drugie problemem na polskich drogach jest brak kultury jazdy.
Mamy juz autostrady 3 pasamowe i jest absolutnie 0 kultury. Janusze jada 120 czy 140, po slukpach widze, ze miedzy TIRami maja przynajmniej 600m, wiec bedzie "wyprzedzal" przynajmniej 15s. Ale NIE. ON MUSI JECHAC SRODKOWYM

#heheszki #wykop #ankieta #autostrady #motoryzacja #predkosci #ograniczeniepredkosci

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Jailer

👉 Z Twoją pomocą możemy działać dalej! Wspomóż projekt

  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zaloze sie, ze osobnik ten w zyciu nie jechal 160kmph (GPS) po drodze przez dluzej niz 5 minut.


tylko drobne detale techniczne


cala dopuszczalna geometria zakretów, wszelkie normy ich dotyczace, co w konsekwencji prowadzi do zmiany kluczowego parametru jakim jest predkosc graniczna zakretu


@mirko_anonim: to prawda. Inaczej się jedzie 160 autostradą, praktycznie nie musisz zwalniać, a jednak jadąc ekspresówką masz ciaśniejsze zakręty.
  • Odpowiedz
@michalek510: Potwierdzam. Jechałem przed majówką i bez problemu dawałem radę jechać z prędkością 140-160 km/h starą Toyotą Yaris. Jeszcze uciekał mi Mercedes Sprinter xD
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP):

160-170 bez żadnego problemu


@michalek510: owszem. Ale powyzej 180 na Skach sie moze zrobic wam goraco nawet gdy asfalt jest suchy. Mowie o zakretach.
Na S8 masz zakrety oznacozne (100) - na autostradzie taka sytuacja i takie zakrety by wymagaly
  • Odpowiedz
@mirko_anonim a to skoro porównujesz starsze odcinki to może porównamy sobie A4 z taką S7? S'ki mają wyłączenia i właśnie taki podałeś skrajny przykład.

Jeżeli chodzi o same parametry nawierzchni które mają wpływ na przyczepność, prowadzenie to konstrukcja nawierzchni drogi ekspresowej oraz autostrady (równość podłużna, poprzeczna, makrotekstura) nie różni się niczym.
Z resztą przejedź się z Warszawy do Mińska Maz. i nawet nie zauważysz kiedy kończy się S17/S2 a kiedy zaczyna
  • Odpowiedz
Po drugie problemem na polskich drogach jest brak kultury jazdy.

Ale NIE. ON MUSI JECHAC SRODKOWYM


@mirko_anonim: Uwaga, objaśniam. To ze względu na... BRAK KULTURY, najczęściej jest tak, że jak zjedziedzie na prawy, to już na środkowy nie wróci, bo Janusze jadący szybciej prędzej popuszczą w gadzie niż zjadą na lewy zwolnią żeby wpuścić gościa z prawego sygnalizującego chęć wyprzedzania. Ba, często nawet jak będzie przed nimi sporo miejsca to
  • Odpowiedz