Aktywne Wpisy

karitto +628
Od dwóch miesięcy mieszkam w Kalifornii i robię pracę magisterską na Uniwersytecie Stanforda. Zostaję tutaj do końca lipca i pomyślałem, że kogoś mogłoby zainteresować, jak wygląda życie w Dolinie Krzemowej, więc planuję raz na jakiś czas coś tu napisać. Dzisiaj małe wprowadzenie.
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z

źródło: Stanford
Pobierz
Lenovy +4
Jest ! Już jest osoby bez mirkobloga+ jeszcze nie widzą i pewnie zobaczą rano po zatwierdzeniu kont przez administrację a jeśli chcecie zobaczyć to dziś wystarczy napisać pod komentarzem kod : M4D5AR07U
#danielmagical
#danielmagical
Jak Wyglądają obecnie zarobki dla programistów fullstack ew backend w Java?
Senior 5lat na kontrakcie
Widzę dużo ofert w przedziale 22-24 czyli 120-160 zł na h
Są to realne Widełki czy jednak lepiej dawać niższe stawki?
Często podaje niższe licząc że szybciej dostanę odpowiedź ale z drugiej strony Może nie ma co schodzić poniżej tego co jest podane
Myślę by wycelować w Górne Widełki
Jak myślicie ?
#pracait #programowanie #programista15k
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta
💚 Dzięki Twojej dotacji możemy utrzymać projekt i wprowadzać nowe funkcje! Wspomóż projekt
źródło: images
PobierzA to nie jest tak że jak biorę mniej niż widełki to jestem odrzucany bo to odpycha?
Z tego co wiem zespół woli taniego mida niż drogiego seniora więc nie wiem
Czemu tak ? zależy mi na jednej pracy
Mam problem że nie wiem ile wołać
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów