Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Oglądałem odcinek „Pan z lombardu” i w jednym z fragmentów Dalton powiedział, że miał sprawę w sądzie [12:54 minuta]
I mam pytanie – bardziej prawnicze

Powiedział, że nie wybił szybę, a jego ojciec rzekomo znalazł fałszywego świadka. Nie było żadnych dowodów, zdjęć ani nagrań, a sędzia i tak uznał, że to Dalton jest winny – tylko na podstawie zeznań tego świadka, którego Dalton uważa za podstawionego.

I teraz pytanie:
Czy to możliwe, że ktoś zostanie uznany za winnego tylko na podstawie jednego świadka, bez żadnych innych dowodów? Czy sędzia naprawdę może tak po prostu skazać?
Załóżmy, że ktoś celowo uszkodzi swoje własne auto albo inną rzecz, a potem zapłaci losowemu sebkowi, by zeznał coś, czego tak naprawdę nie widział.

I czy w tym przypadku zadziała to w drugą strone? że ktoś da jakiegoś lewego światka, który potwierdzi mu alibi czy coś xD
naprawę nie znam się na sądzie, niech ktoś odpowie, kto sie zna.

Dalton powiedział, że w tym czasie nie mógł tego zrobić bo robił coś z innymi osobami [wymienił]. Nie wiem czy podał ich na świadków.

#prawo #sad #pytanie #pytaniedoeksperta #lombard #dalton #kiciochpyta

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

🥲 Aktualnie wspiera nas średnio 1 osoba w miesiącu, co nie pozwala na pokrycie kosztów utrzymania serwisu. Wspomóż projekt

mirko_anonim - ✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Oglądałem odcinek „Pan z lombardu” i w jednym...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim:

Czy to możliwe, że ktoś zostanie uznany za winnego tylko na podstawie jednego świadka, bez żadnych innych dowodów? Czy sędzia naprawdę może tak po prostu skazać?

Tak, możesz zostać skazany nawet na podstawie poszlak. To nie USA, gdzie wyrzucasz b--ń do oceanu, zabijasz świadka i jesteś bezkarny xD

btw nie jestem karnistą, jeżeli bredzę niech ktoś mnie poprawi
  • Odpowiedz