Wpis z mikrobloga

@twoj_starrry obsługa klienta to jednak nie do końca IT :)

I nie piszę, że to niemożliwe, by kiedyś faktycznie AI namieszało, ale obecne zawirowania na rynku pracy w branży IT nie mają wiele wspólnego z AI i do tej perspektywy jeszcze trochę brakuje
  • Odpowiedz
@witajswiecie no własnie, w CS dużo łatwiej zautomatyzować procesy a i tak to nie działa zawsze jak powinno ;D (no i klienci nie za bardzo lubią rozmowy z botami), a co dopiero jakieś trudniejsze i poważniejsze rzeczy
  • Odpowiedz
a najbardziej fun w tym jest, że to właśnie ci ludzie, najbystrzejsi, najciężej pracujący sami sobie stworzyli AI, które ich zastąpi


@ArnoldZboczek: nie. To nie ta sama grupa ludzi. Ci którzy stworzyli AI zarabiają na tym kupę siana. Zatrudnianie specjalistów od modeli AI (tych najelpszych) wygląda jak transfery w piłce nożnej. To są duże kwoty.
  • Odpowiedz
@nonOfUsAreFree: a tymczasem potrzebowałem skryptu na paręnaście linii i te wszystkie modele zwracaly niedziałający kod. Napisanie do dewelopera rozwiązało temat w parę godzin xD
  • Odpowiedz
a najbardziej fun w tym jest, że to właśnie ci ludzie, najbystrzejsi, najciężej pracujący sami sobie stworzyli AI, które ich zastąpi ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@ArnoldZboczek: No akurat ci co stworzyli AI mogą sobie popijać drinki w Tajlandii. Zarobki przy AI były kosmiczne, teraz są mniejsze ale dalej topka.
  • Odpowiedz
@nonOfUsAreFree: a najbardziej fun w tym jest, że to właśnie ci ludzie, najbystrzejsi, najciężej pracujący sami sobie stworzyli AI, które ich zastąpi ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@ArnoldZboczek: @masz_fajne_donice:

Chodzi o to, że tylko w IT jest takie ciśnienie na "automatyzację" ludzkiej pracy: w każdej innej branży ludzie rozumieją, że "pracę trzeba szanować" nawet jeżeli jest to manualna i powtarzalna czynność, bo ta
  • Odpowiedz