Aktywne Wpisy

mirko_anonim +35
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć wszystkim, nazwijmy mnie Michał. Od jakiegoś czasu bawię się uczuciami prostytutek (trójmiasto). Ale o co kaman:
Mam 28lat, pracuję jako menedżer w firmie logistycznej. Mam gadane, dobrze wyglądam. Trochę jak mityczny syn koleżanki Twojej starej :D więc ubieram się w garniak, idę na pannę(młode Julki 20-25lat). Biorę na godzinę, robię ją realistycznie z 25 minut po czym zaczynam nawijać że w sumie to się z nią umówiłem bo
Cześć wszystkim, nazwijmy mnie Michał. Od jakiegoś czasu bawię się uczuciami prostytutek (trójmiasto). Ale o co kaman:
Mam 28lat, pracuję jako menedżer w firmie logistycznej. Mam gadane, dobrze wyglądam. Trochę jak mityczny syn koleżanki Twojej starej :D więc ubieram się w garniak, idę na pannę(młode Julki 20-25lat). Biorę na godzinę, robię ją realistycznie z 25 minut po czym zaczynam nawijać że w sumie to się z nią umówiłem bo

źródło: Screenshot-20250627-184227-Messages
Pobierz
PoteznaDukielka +250
EU uruchomiła program dla wszystkich (docelowo z USA) naukowców o wartości 500 milionów euro w latach 2025-27 na badania naukowe. Pomarańczowa małpa niszczy Amerykę i My/Europa witamy wszystkich naukowców. W Polsce są #wybory i każdy z chłopskim rozumem widzi kogo #bekazpisu proponuje jako najlepszego kandydata na Prezydenta: alfonsa, gangusa, kibola, lichwiarza... I to nie jest kandydat proPolski.
Źródło w wideo mówi w "obcych językach" na temat naukowców i Europy, ale w #youtube jest opcja z polskimi napisami.
To 10min wideo pokazuje co może się stać, gdy w wyborach nie będziemy (Rodacy) używać mózgu, a damy się oszukać ruSSkiej propagandzie z #tvrepublika.
#polityka #wybory #polska #rosja #nauka
https://www.youtube.com/watch?v=d8SgYZxVg4E
@Zenzowaty: Zrobiłeś literówkę w jego nicku, ale z rowerka spadł.( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://wykop.pl/ludzie/paliwoda
@ZionOfel: Już można ( ͡° ͜ʖ ͡°)