Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@ladykagami: Właśnie o tym mówię, że powinna być nieco większa nieliniowość i możliwość powrotu do poprzednich lokacji, tak jak w czwórce do momentu znalezienia Ashley biegaliśmy w tych samych lokacjach po wiosce. Dopiero po obronie w domku z Luisem gra do momentu ukończenia wioski stawała się liniowa i potem w zamku znów mieliśmy dostępny cały zamek, z wyjątkiem podziemi.
  • Odpowiedz
  • 0
@CorTuum: Tu masz jeden z pierwszych trailerów RE5 - jak widzisz nie ma na nim Shevy. Właśnie dlatego została dodana do gry, jako czarnoskóra bohaterka, bo podobno rzucali się do Capcvomu, że gra będzie rasistowska.
maciorqa - @CorTuum: Tu masz jeden z pierwszych trailerów RE5 - jak widzisz nie ma na...
  • Odpowiedz
@maciorqa: Te oskarżenia o rasizm i te reakcje w postaci dodania paru białych jako zombie, żeby nie było tylko czarnych, albo przedstawienie Afryki jako w miarę cywilizowanego miejsca, by w dalszych etapach, na pełnej k----e, full "rasizm" mode, wyskoczyć z uga-buga dzikusami z dzidami, mieszkającymi w chatkach i ubranymi w sukienki z trzciny :D
  • Odpowiedz
@maciorqa: Ma to niby sens, tylko w takim razie mogli dodać Shevę jako NPC, wątpię żeby specjalnie dodawali co-op do gry z powodu jakichś tam oskarżeń o rasizm. Residenty potrafiły się mocno zmieniać na etapie produkcji, sama czwórka to miała z kilka różnych wersji, z której jedna ostatecznie skończyła jako pierwsze Devil May Cry xD Pamiętam że pierwsze Revelations też na trailerze wyglądało kompletnie inaczej i miało się grać Jill
  • Odpowiedz