Aktywne Wpisy

mirko_anonim +38
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć wszystkim, nazwijmy mnie Michał. Od jakiegoś czasu bawię się uczuciami prostytutek (trójmiasto). Ale o co kaman:
Mam 28lat, pracuję jako menedżer w firmie logistycznej. Mam gadane, dobrze wyglądam. Trochę jak mityczny syn koleżanki Twojej starej :D więc ubieram się w garniak, idę na pannę(młode Julki 20-25lat). Biorę na godzinę, robię ją realistycznie z 25 minut po czym zaczynam nawijać że w sumie to się z nią umówiłem bo
Cześć wszystkim, nazwijmy mnie Michał. Od jakiegoś czasu bawię się uczuciami prostytutek (trójmiasto). Ale o co kaman:
Mam 28lat, pracuję jako menedżer w firmie logistycznej. Mam gadane, dobrze wyglądam. Trochę jak mityczny syn koleżanki Twojej starej :D więc ubieram się w garniak, idę na pannę(młode Julki 20-25lat). Biorę na godzinę, robię ją realistycznie z 25 minut po czym zaczynam nawijać że w sumie to się z nią umówiłem bo

źródło: Screenshot-20250627-184227-Messages
Pobierz
PoteznaDukielka +262
Ja jestem fanem gopro, bo nagrywam skoki spadochronowe:
- low light nie robi
- gopro jako jedyne ma nagrywanie w kwadaracie, który można później przyciąć
Główny problem ma GoPro jako firma - każda kolejna wersja jest mega podobna do następnej więc trochę nie ma sensu robić upgrade'u. Są mało przełomowi jak chodzi o innowacje - o trochę lepsza stabilizacja, trochę jakichś bajerów montażowych.
Natomiast Ty jesteś w sytuacji gdy nie masz żadnej kamery.
Osobiście bym rozważał albo GoPro
Czytałem właśnie o tych "innowacjach" i wygląda mi to na schemat Samsunga z telefonami serii S.
Jak wspomniałeś w tym momencie nie mam nic i nie wiem gdzie zacząć, bardzo polecają DJI ale nie mam ochoty na wejściu wykładać 1000zł, a nóż mi się nie spodoba. Patrząc, że masz w