Wpis z mikrobloga

Jak wyglada sytuacja pod względem awaryjności w Oplach Astra J 2010, 1.4 Turbo 140KM?

Cos mi sie zdaje ze kiedys czytalem tu jakies opinie ze cos tam ejst awaryjne, ale nie pamietam co i czy mi sie mie pomyliło

#opel #samochody #motoryzacja
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@v-tec: hmm, to nie wiem skad mi sie wzielo to myslnie. A pod wzgledem spalania tez jest ok?

I czy jest jakas znaczaca roznica miedzy wersją 1.4 103km i 140km? NIe mam namysli dynamiki, tylko spalanie i awaryjność
  • Odpowiedz
@essos: to jest to samo: 103kW/140KM. Jest jeszcze wersja 120KM. Pewno niczym albo niewiele się różnią, ale aż tak nie siedzę w oplach. A ten 1.4 145KM był w astrze k.
  • Odpowiedz
@essos: A14NET.
Ogólnie Skrzynia M32 (po zakupie Olej Fuchsa75W80 3 litry i liczyć że łożyska pożyją. Huczenie wycie lub co gorsza ruszanie się lewarka to oznaka że skrzynia Kuleje.
2. Obniżenie temperatury roboczej silnika a zwłaszcza jeśli chce się jeździć z gazem bo powoduje to że silnik się gotuje (na zegarze 90 a faktycznie pod 110 po rozblokowaniu funkcji gdy ma się wyświetlacz na zegarach uplevel/uplevel combo
Sposobów jest kilka
a.Termostat z
  • Odpowiedz
@essos:

turbo w silniku nie jest czasem problematyczne?


Jak padnie to dodatkowy wydatek, ale ogólnie w tym silniku z turbina nie ma problemów, poza pękającym kolektorem. Ale z tym da się jeździć.
Turbo masz teraz w większości benzyniaków.
  • Odpowiedz