Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 64
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AdamF_OG Jak za 1200zł tylko czarny tatuaż, to sporo, ale jak kolorowy... To też sporo, ale mniej...
Ja w 2015 roku, jak robiłem tatuaż, kolorowych oczywiście, to zapłaciłem 600zł.
Czyli jak to za kolor, to podrożało o 100%...
Nieźle...
  • Odpowiedz
  • 4
@ziomus13: Elegancko

@git_commit I git. Ważne dążyć do czegoś.

@Akinori456 Nie znam się, bo moja wiara zabrania mi zrobić sobie tatuażu, ale z tego co obiło mi się o uszy, to tak, spokojnie można przyjąć, że na przestrzeni 10 lat tatuaże podrożały co najmniej 100%.
  • Odpowiedz
Nie znam się, bo moja wiara zabrania mi zrobić sobie tatuażu

@AdamF_OG Co to niby znaczy?
Po za tym sugerować się tym, co wymyślił ktoś inny, zapisać to w jakiejś księdze i udawać to za święte słowa, to trzeba być odklejonym od rzeczywistości...
Ale, to tylko moja opinia, nie mam na celu nikogo obrażać...
  • Odpowiedz
@AdamF_OG: skoro z takimi się zadajesz to podświadomie wyczuwają, ze jest szansa na ogolenie frajera. Wypadało by mieć jakieś zasady i takie odpady zostawić na śmietniku, ale skoro jest zainteresowanie to powstają mimowolnie. Odpowiadając na pytanie skąd się biorą - sam się do tego przyczyniasz.
  • Odpowiedz
  • 6
@nieaktywny_88: Nie, ja się nie przyczyniam. Nie ulegam takim prośbom, tym bardziej, że to nie moja wieloletnia żona. Na 4 spotkania tej pierwszej pani to tyle, że postawiłem małą kawę, a także zakupiłem kiełbaski dla nas obojga na grilla, oraz wydałem 10 zł na paliwo by dojechać na grilla. Z innymi podobnie. Mam zasady, i z tą panią właśnie się pożegnałem, tak jak wcześniej brew mi nie drgnęła, gdy żegnałem
  • Odpowiedz
  • 3
@Poldek0000: @Akinori456