Wpis z mikrobloga

Czy można obecnie normalnie pograć w gry? ZA MOICH CZASÓW to się klikało exe, enter w menu i gramy. Teraz włączam Minecraft Launcher, wybieram czy chcę java czy bedrock, loguje się do MS, czasem się nie uda, trzeba ponowić. Czasem trzeba poczekać aż się zaktualizuje (i chyba nie mam wyboru?). Oczywiście w samej grze jest mnóstwo rzeczy, które można kupić więc trzeba odpiąć kartę. Uruchomienie tak prostej gry trwa dobrą minutę. Musiałem wejść w shell:AppsFolder i stworzyć skrót bezpośrednio do minecraft, bo normalnie nie da się uruchomić programu opakowanego w UWP.

#windows10 #gry #minecraft #zalesie
belu_p - Czy można obecnie normalnie pograć w gry? ZA MOICH CZASÓW to się klikało exe...

źródło: minecraft wtf

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@Elec: fajne, może się przyda, bo ostatnio syn mnie męczy o jakieś mody. Ale wiesz, mi chodziło tylko o to żeby uruchomić grę jak człowiek. Nie gram w gry od 15 lat, ale dzieciom czasem chcę szybko włączyć, a ten się aktualizuje czy inne gówna. Może na telefonie okazjonalnie w coś pograłem jak się wkręciłem (ostatnio brain it on). No... w symulatory fpv gram. :D
  • Odpowiedz
@belu_p: szczerze mówiąc mam zupełnie odmienne doświadczenia, nigdy logowanie mi się nie powiodło, aktualizacja to kwestia poczekalnia dodatkowych 5 sekund, no chyba że mówisz o ściąganiu nowej wersji raz na parę miesięcy, to da się wybrać żeby siedział na konkretnie wybranej zamiast aktualizować, zresztą o wiele bardziej wolę tak niż wgrywać łatki z płyty cdaction jak kiedyś, w samym minecraftcie też nie ma mikropłatności, przynajmniej na javie, jedyne co jest
  • Odpowiedz
  • 0
@Elec: u mnie głównie w bedrock grają - co do zakupów to w menu (ESC) jest Rynek i tam są różne opcje do kupienia. Przekonałem się o tym zanim odpiąłem kartę kredytową i syn grał...
  • Odpowiedz
@belu_p: ( ͡° ͜ʖ ͡° )*: