Wpis z mikrobloga

Tak tylko przypomnę, że GTA IV wyszło 3 lata po San Andreas i dostaliśmy całkowicie nowy silnik gry, gdzie w końcu było widać ślady po pociskach niezależnie od tego w co strzeliliśmy. Samochody podczas stłuczek gniotły się jak w realu. NPC reagowali zupełnie inaczej na postrzały w zależności od tego w jaką część ciała oddaliśmy strzał. To samo z potrąceniami pieszych samochodem. Fizyka w tej grze to był zupełnie inny poziom względem tego co było w San Andreas i poprzednich częściach. Oprócz tego w grze było mnóstwo zniszczalnych elementów otoczenia.

Tymczasem GTA VI na trailerze wygląda po prostu jak podrasowane GTA V z większą ilością szczegółów i z fizyką, która zapewne niewiele się będzie różnić od tego co już widzieliśmy w Red Dead Redemption. Różnica jest taka, że ta część nie zadebiutuje 3 lata po poprzedniej, tylko około 12 xD

Jakoś mnie ten trailer kompletnie nie ruszył. Oglądając go miałem wrażenie, że oglądam trailer kolejnego g---o-dodatku do GTA ONLINE.
#gta
#gta6
#pcmasterrace
#gry
#ps5
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tymczasem GTA VI na trailerze wygląda po prostu jak podrasowane GTA V z większą ilością szczegółów i z fizyką, która zapewne niewiele się będzie różnić od tego co już widzieliśmy w Red Dead Redemption. Różnica jest taka, że ta część nie zadebiutuje 3 lata po poprzedniej, tylko około 12 xD


@Hubiqq: był leak wczesnego buildu gta vi i to jest podrasowany silnik z V
  • Odpowiedz
@Hubiqq: @tubkas12 podrasowany silnik red deada 2
W gta 6 raczej nie będzie już spłycenia w żadnym wypadku otoczenia i daje rękę uciąć że każdy szczegół będzie miał swoje odniesienie jak w stylu kurczących się jajec u konia na mrozie,pot na ciuchach brud,krew pogoda,zachowania npc i ich reakcje na sytuacje, tego jest milion do ogarnięcia i testowania.
Rockstar raczej nie zawiedzie
Bardziej obawiam się prowadzenia fabuły że może być
  • Odpowiedz
@RzygiPluton: nie red deada, gta v. wczesne leaki jasno pokazywały że oni to robili na silniku gta v, zresztą niedawno wpadł update do gta v z RT i tak dalej - to pewnie efekt prac nad 6. Nie wiem czym się różnią te silniki ale na 100% to jest robione na silniku z gta V
  • Odpowiedz
@Hubiqq: A jakich fajerwerków oczekujesz? GTA SA powstawało na tym samym silniku, co GTA III. Gta SA nie było żadną graficzną rewolucją, a wręcz jak na swoje lata wyglądało już DOŚĆ przestarzale. GTA III to były początki same początki 3D w grach. To co w 2001 robiło ogromne wrażenie, trzy lata pozniej bylo już przestarzałe. Rozwój grafiki i możliwości zwyczajnie zwolnił. Między 1999 a 2010 dokonał się ogromny skok, bardzo
  • Odpowiedz
  • 1
A jakich fajerwerków oczekujesz? GTA SA powstawało na tym samym silniku, co GTA III. Gta SA nie było żadną graficzną rewolucją


@Prawak_Fikolarz_Borys_Jelcyn_Drugi: No i odstęp czasu między wydaniem GTA VC, a SA to były 2 lata. A odstęp między III i VC to rok. Potem przejście na całkowicie nowy, wypasiony silnik to były raptem 3 lata. Oczekuję tego, że skoro wydają już nowe GTA co 12 lat, to niech to
  • Odpowiedz
zapewne niewiele się będzie różnić od tego co już widzieliśmy w Red Dead Redemption


@Hubiqq: to chyba super, czyli grafika będzie top skoro będzie trochę lepsze od tego co jest najlepsze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@Hubiqq *3,5, SA wyszło w październiku 2004, a IV w kwietniu 2008. Potem Rockstar North musiało włączyć się w prace przy RDR1, bo San Diego nie dawało rady i szykowała się klapa, to też wpłynęło na premierę GTA V. A przy RDR2 to North już grało pierwsze skrzypce, tak że bez sensu jest liczenie czasu od premiery V, jak wydadzą w przyszłym roku to będzie 8 lat od ostatniej ich gry.
Templar - @Hubiqq *3,5, SA wyszło w październiku 2004, a IV w kwietniu 2008. Potem Ro...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • Odpowiedz