Aktywne Wpisy

mirko_anonim +6
✨️ Czy 14 000 zł brutto to wystarczająca pensja w Krakowie? Ⓘ
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.

MikSob1985 +111
O poranku w 31. rocznicę tragicznego wybuchu gazu w wieżowcu przy alei Wojska Polskiego 39 w Gdańsku zapaliłem znicz pod tablicą upamiętniającą ofiary tego wydarzenia.
Wróciły wspomnienia gdyż mieszkałem w tym wieżowcu od przełomu 1989/1990 do 8 kwietnia 1995....
🖤
#gdansk
Wróciły wspomnienia gdyż mieszkałem w tym wieżowcu od przełomu 1989/1990 do 8 kwietnia 1995....
🖤
#gdansk
źródło: 1000130712
Pobierz

W Trójmieście takie firmy jak https://investkomfort.pl/pl Invest Komfort to wręcz są w stanie wprost napisać, że oferty mieszkań nie podadzą i goń się, zapraszamy do biura aby ucałować rączkę Pana dewelopera to może Pan Deweloper cośtam łaskawie zdradzi.
A teraz właśnie Alcon https://www.allcon.pl rozesłał "niby ofertę" na maile ludzi zapisanych na listę, ale w ofercie żadnej ceny nie ma, tylko widełki (xD) i jeszcze taki bezczelny dopisek - że to tajemnica handlowa. Tajemnica handlowa, że mieszkania sprzedają...
Naprawdę, to komedia, że potrzeba ustawy, żeby zmusić tych ludzi do podawania cen klientom.