Wpis z mikrobloga

@Slavonlorden: Oczywiście, że oryginalna, ponieważ cieniowanie gry było dopasowane do ograniczeń technologicznych tamtych czasów. Ray Tracing bazuje na krzywej Lamberta co jest równie debilne w przypadku starych gier jak te współczesne porty pomijające fakt wypadnięcia z rynku monitorów CRT.
  • Odpowiedz
@Slavonlorden: ja mam takiego farta, że co się chwyce jakiegoś starszego tytułu, to wychodzi nowa wersja, jak akurat kończę, albo dopiero skończyłem. Tak miałem z hl2, z re, BioShock, a ostatnio z oblivionem, więc nie gram w nowe, bo dopiero co skończyłem.
  • Odpowiedz
@Slavonlorden: Moim zdaniem RT wygląda znacznie gorzej, ponieważ rujnuje zupełnie kompozycję. To tak jakby do minecrafta nagle wrzucić hiperrealistyczny model świni. Czy świnia będzie wyglądać ładnie? No tak, ale totalnie rozwala kompozycję.
  • Odpowiedz