Wpis z mikrobloga

Niezmiernie mnie denerwuje, że zamiast gier robi się teraz coś na zasadzie interaktywnych filmów. Nie zrozumcie mnie źle, są mega fajne gry potrafiące budować napięcie, ale czytając setną recenzję jakiejś gry, dajmy na to star wars survivor oceny 9/10 to mnie szlak trafia. jaka wspaniała fabuła, a to poprostu zadania idź tu przynieś to, idź tam i rozwal przeciwników. Kolejny aspekt to dialogi pisane jakby były pisane przez dzieciaki z podstawówki, mega family friendly. Gry teraz to poprostu interaktywne filmy polegające na 10 minutach dialogu, potem 5 minut ,,gry'' czyli dobiegnięcie do kolejnego dialogu, wtedy co najwyżej można pobiegać, poskakać i pohuśtać się na linach czy wspinać się na jakichś zaroślach na skałach. To samo jest z horizon czy to zero dawn czy forbidden west, w zero dawn doszedłem jakoś do połowy gry po czym stwierdziłem ebać tą fabułe bo jest nijaka i szybko chciałem przejść tą gierkę i odłożyć na półkę, forbidden west odpaliłem i po chyba godzinie wyłączyłem. A o Star wars fallen order nie wspomnę nawet, jak po odpaleniu gierki w 5 minut dostałem pełną dawkę endorfin, wszystkim dostałem w morde były wybuchy, była eksploracja, był dialog, były ckliwe słówka, była moc przyjaźni, jeszcze to wszemdobylskie skanowanie wszystkiego co się znajdzie... Kliknij X aby zeskanować, no masa jest takich gier robiona na jedno kopyto, więcej oglądania przerywników filmowych, niż faktycznej gry. Te gierki przechodzą się same w dzisiejszych czasach.
#ps5 #ps4 #gry #pcmasterrace
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@alWdIjJpz18nHw: Każdy lubi co innego i zdaję sobie sprawę, ale gram w dużą ilość gierek i widzę co się dzieje, wszędzie te same powielane schematy. Jak kocham studio FromSoftware to i w Elden Ringu nie mieli pomysłu jak zagospodarować świat, a spędziłem w tej gierce podajże 102h osiągając 157lvl do ognistego golema zwiedziłem każde katakumby i nie zliczę ile razy widziałem tego samego bossa tylko w innej kolorystyce, typu zielony
  • Odpowiedz
  • 4
@Veillo

dajmy na to star wars survivor oceny 9/10 to mnie szlak trafia


Olaboga, innym się bardzo podobają inne gierki niż mi, jestem rozsierdzony
  • Odpowiedz
@Veillo FS w Eldenie zgapił sposób eksploracji od Zeldy, dlatego w pośpiechu zabrakło im pomysłów, jak to zagospodarować. ( ͡° ͜ʖ ͡°). Teraz, to dopiero wypuszcza chujnie xD
  • Odpowiedz
  • 1
Fallen Order 2h cutscenek na 17h gry samego głównego wątku, Jedi Survivor 3h cutscenek na 20,5h main story


@Theos: no i jakie te gry są? Level design gierek: wszystko poukładane idealnie tak, żebyś po tym przebiegł, przecież to wygląda jak jakiś tor przeszkód do poćwiczenia sobie biegania, mapa w CS do surfowania. Te nowoczesne gierki przechodzą się same
Veillo - >Fallen Order 2h cutscenek na 17h gry samego głównego wątku, Jedi Survivor 3...

źródło: Zrzut ekranu 2025-04-21 222801

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 1
@Foxing: psst ale wiesz, że większość z tych prawie 19k gier to są indyki i point clickery? Ja we wpisie dodałem gierki ze studiów AAA gdzie za gierkę trzeba zapłacić na premierę 300-350zł xD
  • Odpowiedz
  • 0
@Theos: no jak uważasz że jestem boomerem to śmiem twierdzić, że jesteś dad gamerem i widząc takie poziomy w gierce to myślisz o kurna ale trudne to jest
Nijakie gierki
  • Odpowiedz
Ja we wpisie dodałem gierki ze studiów AAA gdzie za gierkę trzeba zapłacić na premierę 300-350zł xD


@Veillo: Nie pisałeś, że "gry AAA", ale teraz dodajesz, żeby wciąż do tezy pasowało xD Indyki zaliczają się do rynku, czy tego chcesz czy nie.

Z 2024: Elden Ring: Shadow, Metaphor, Final Fantasy 7 Rebirth, Dragon's Dogma 2, Space Marine 2, Stalker 2, Hades 2, Stellar Blade... coś mi się wydaję, że te
  • Odpowiedz
  • 0
@Foxing: Elden Ring shadow of the erd tree nie ogrywałem jeszcze bo dopiero skończyłem podstawkę, ale słyszałem że jest elegancki i propsuję za to, że jest wymagający, Final Fantasy bardzo przyjemny, Dragons Dogma to totalne dno, postać porusza się jakby miała kija, głosy niektórych postaci brzmią jakby były przepuszczone przez modulator, i prosze cie mikrotransakcje pokroju zapłać nam za wskrzeszenie postaci czy teleportowanie do znacznika? a stalkera zapamiętałem z premiery
  • Odpowiedz
@Veillo: W pierwszym zdaniu piszesz o "filmograch" a nie podajesz ani jednego przykładu będącego prawdziwym "interaktywnym filmem". Na przykład Life is Strange, Detroit Become Human, As Dusk Falls - to są "filmogry" i z całego serca je polecam.
  • Odpowiedz
@Veillo: gościu, filmogry to miałeś za czasów PS3 gdzie wychodziły gry typu 3h cutscenek i 5h gameplayu. Teraz takie coś to rzadkość, do tego coraz częściej sie olewa robienie mocapu więc nie ma żadnej filmowości tylko cringe

A o Star wars fallen order nie wspomnę nawet, jak po odpaleniu gierki w 5 minut dostałem pełną dawkę endorfin, wszystkim dostałem w morde były wybuchy, była eksploracja, był dialog, były ckliwe słówka,
  • Odpowiedz
@Veillo: .

Level design gierek: wszystko poukładane idealnie tak, żebyś po tym przebiegł, przecież to wygląda jak jakiś tor przeszkód do poćwiczenia sobie biegania, mapa w CS do surfowania. Te nowoczesne gierki przechodzą się same


@Veillo: chłopie, stare gry cię uczyły jakimi klawiszami się poruszać i jak obracać kamerę. Literalnie postać w grze ci mówiła że masz nacisnąć przycisk skoku żeby skoczyc. Widać że g---o się znasz. W
  • Odpowiedz