Wpis z mikrobloga

#mirkokoksy #silownia #cwiczzwykopem
Czy znajdę tu osobę z doświadczeniem która wsparła by mnie nie odpłatnie rozpisaniem treningu? Ćwiczę systematycznie od 3 lat ale chciałbym aby ktoś zerknął na mnie i ew. zrobił plan indywidualny, dopasowany do budowy ciała i potrzeb a nie gotowiec. Szukałem na różnych grupach na fb ale ceny przytłaczają od trenerów personalnych a chatgpt generuje przeładowane gównoplany.
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@havocki: 95 % klientów jest naturalnych u każdego i nikt też z osób biorących nie był od 1 dnia na b----e, większość z nich miało efekty naturalnie i wytrwało tak wiele lat. Oczywiście są dzbany, co wbiły np. po 2 latach na b---ę i większość efektów temu zawdzięczają. Ale pamiętam jak ja wybierałem 10-11 lat temu swojego pierwszego trenera, to bym na pewno wolał 15 letniego stażem gościa, co przerobił
  • Odpowiedz
@Kasahara

wsparła by mnie nie odpłatnie

@havocki:
dzięki Adam za wywołanie, ale uważam że w dzisiejszych czasach ktoś kto trenuje 3 lata i nie potrafi znaleźć dla siebie jakiegoś ogólnego planu w internecie raczej nie będzie szanować pomocy "nie odpłatnie". Są strony, kanały na yt, reddit, nawet gotowe plany które tutaj wrzucałeś, trzeba tylko
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@bdm_bq korzystam od 3 lat z aplikacji boostcamp, zakończyłem ok 5 różnych planów. Dodaje screen z apki dla wiarygodności. Traktuje treningi bardzo poważnie, tak samo jak liczenie kcal. Dlaczego szukam trenera? Chciałabym zobaczyć czy jest różnica między gotowcami a czymś rozpisanym pod moją budowę. Obecnie chciałbym zrobić rekompozycje na ile to możliwe. Wiek 39, waga 74 i 174cm
havocki - @bdm_bq korzystam od 3 lat z aplikacji boostcamp, zakończyłem ok 5 różnych ...

źródło: temp_file2328998916487646691

Pobierz
  • Odpowiedz
Dlaczego szukam trenera? Chciałabym zobaczyć czy jest różnica między gotowcami a czymś rozpisanym pod moją budowę