Aktywne Wpisy

karitto +590
Od dwóch miesięcy mieszkam w Kalifornii i robię pracę magisterską na Uniwersytecie Stanforda. Zostaję tutaj do końca lipca i pomyślałem, że kogoś mogłoby zainteresować, jak wygląda życie w Dolinie Krzemowej, więc planuję raz na jakiś czas coś tu napisać. Dzisiaj małe wprowadzenie.
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
źródło: Stanford
Pobierz
Tyrande +37
Uwaga. Zostałam po raz drugi mamą. Mam drugiego kota.
Jeszcze nie wiem jak go nazwę, jest parę propozycji.
Grzmichuj odpada.
Zastanawiamy się z niebieskim nad Heisenberg, ale trochę długie. Może macie coś lepszego? Devon rex.
#pokazkota #kot #smiesznykotek
Jeszcze nie wiem jak go nazwę, jest parę propozycji.
Grzmichuj odpada.
Zastanawiamy się z niebieskim nad Heisenberg, ale trochę długie. Może macie coś lepszego? Devon rex.
#pokazkota #kot #smiesznykotek
źródło: IMG_5074
Pobierz

Od mniej więcej momentu wejścia Polski do Uni nastąpił znaczny napływ inwestycji zagranicznych, głównie dwóch rodzajów
Pierwszy - zagraniczne montownie wielkich koncernów, magazyny, fabryki hale. Produkcja odtwórcza o względnie niskim stopniu zaawansowania, wszystko co jest tutaj robione zostało zaprojektowane i wymyślone w zagranicznych centralach koncernów.
Zazwyczaj zlokalizowane na polskiej prowincji, gdzie oferując minimalną krajową i tak było się lepszym od większości polskich januszexów, które potrafiły nie przestrzegać nawet prawa pracy, czy zatrudniać bez umowy.
Głównie do polski tego typu inwestycje przyciągnęły niskie koszty pracy oraz niskie ceny nośników energii