Aktywne Wpisy

mirko_anonim +38
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć wszystkim, nazwijmy mnie Michał. Od jakiegoś czasu bawię się uczuciami prostytutek (trójmiasto). Ale o co kaman:
Mam 28lat, pracuję jako menedżer w firmie logistycznej. Mam gadane, dobrze wyglądam. Trochę jak mityczny syn koleżanki Twojej starej :D więc ubieram się w garniak, idę na pannę(młode Julki 20-25lat). Biorę na godzinę, robię ją realistycznie z 25 minut po czym zaczynam nawijać że w sumie to się z nią umówiłem bo
Cześć wszystkim, nazwijmy mnie Michał. Od jakiegoś czasu bawię się uczuciami prostytutek (trójmiasto). Ale o co kaman:
Mam 28lat, pracuję jako menedżer w firmie logistycznej. Mam gadane, dobrze wyglądam. Trochę jak mityczny syn koleżanki Twojej starej :D więc ubieram się w garniak, idę na pannę(młode Julki 20-25lat). Biorę na godzinę, robię ją realistycznie z 25 minut po czym zaczynam nawijać że w sumie to się z nią umówiłem bo

źródło: Screenshot-20250627-184227-Messages
Pobierz
PoteznaDukielka +257
https://businessinsider.com.pl/gospodarka/zloty-interes-adama-glapinskiego-liczymy-ile-bank-centralny-zarobil-na-inwestycji/zm3kb04
#nieruchomosci #gospodarka
Zatrudnił obok siebie Aniołki, kompletnie mając gdzieś co media na to.
Wielu powie, że słowa każdego Prezesa Banku Centralnego mają ogormne znaczenie dla waluty i rynków, ale Glapiński postanowił na potęgę tworzyć comiesięczne bon moty w dobie największej inflacji w tym wieku.
Chłop ma jaja działać poza schematami, a nie jak były prezes NBP prof. Belka, który wstydzi się
źródło: z24343673IEG,Prezes-NBP-Adam-Glapinski-i-jego--dworki--Kamila-S
PobierzLudzie żyją, mają się dobrze, jest w porządku.
A że ciułacze it bez cohones żeby podjąć jakieś ryzyko czy zobowiązania płaczą że im ceny odjechały. Cóż, trzeba było działać a nie się
Jakby byłby ktoś inny na jego miejscu to może miałbyś tańsze masło ale roboty byś nie miał i w konsekwencji żarł gruz
Świat od dawna już tak nie działa
I nie, Glapa nie może tego zmienić