Wpis z mikrobloga

  • 101
@goferek: eh kiedyś to były samochody, przed EGR i DPF które udają ekologię zarzynając silnik.
Szczerze jedyne co jest dla mnie fajne w ostatnich latach to hybrydy, bo uważam, że to jest nadnapęd
  • Odpowiedz
  • 2
@xdTM: ale nie wszystkie, niektórzy producenci tak je wdrożyli, że tylko dołożyli wad do silnika spalinowego, zamiast go poprawić, jak to zrobiłą np. toyota.
Ogólnie peak motoryzacji to okolice 2010 roku. Już były dostępne i powszechne istotne systemy poprawiające komfort i bezpieczeństwo, ale nie weszły jeszcze uciążliwości w postaci ekranów dotykowych itd.
  • Odpowiedz
@goferek: szkoda mi, że mój gruz rdzewieje tak bardzo. Auto z lat 90tych to wygryw

-zero ekranów
-wsiadam, odpalam, przeciagam wybierak na D i auto po prostu jedzie
-zero asystetów pasa które nagle skręcają ci autem do rowu
-wygodny fotel z weluru a nie
SzubiDubiDu - @goferek: szkoda mi, że mój gruz rdzewieje tak bardzo. Auto z lat 90tyc...

źródło: kot

Pobierz
  • Odpowiedz
A ja się zastanawiam cały czas na co by zamienić swoje A4 B5 2.8 V6 (193KM) z 1999 r.... Dramat co się wyprawia z motoryzacją...
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu: @goferek

Protip mozna miec nowe auto gdzie wszystkie asystenty wylaczasz w 2 sekundy, ma trwały silnik bez dpf, ktory pojezdzi 500k km jak bedziesz wymienial olej regularnie ,wygodny fotel, subtelnie wkomponowany ekran ktory jest przydatny na linii wzroku, wszystko co uzywasz 99% czasu na przyciskach fizycznych

Jest duży wybór, ja jezdzilem gruzem zawsze a od niedawna nowym autem i to p---------e wykopkow kompletnie sie mija z rzeczywistością i uważam
  • Odpowiedz
lane assist


@jegertilbake: w nowej Kii z 2023 lane assist próbował mnie zepchnać do rowu. Takie p---------e, że te 90% jest przydatna

Mam w rodzinie nowe auta i zawsze się cieszę jak wracam do gruza

Ciekawe jakie masz fajne auta do wyłączania wszystkich systemów. Nowe hyundaje kiedy chcesz wyłączyć pikanie o przekroczenie prędkości też wyłączają inne systemy jak właśnie lane asist (g---o więc dlam nie dobrze) i aktywny tempomat xD
  • Odpowiedz
@goferek:
Terenówki:
Mechaniczne pełne blokady i ręcznie dopinane napędy jak chcemy z reduktorem.

Osobówki:
0 dpfu, dwunastu, egru, blacha 100% ocynk, Wyświetlacz i android auto owszem ale ponad to fizyczne przyciski od regulacji klimy,
  • Odpowiedz
@jegertilbake:

90% nowych systemow w autach jest przydatna, lane assist i aktywny tempomat to na trasie must have

kazdy to robi sam i jak dziala c-----o to widocznie c-----o zrobili,


systemy są przydatne, chyba że nie są. Wspaniała informacja. Tak samo 9/10 dentystów poleca Colgage, tak samo 9/10 kierowców poleca lane assist a ten dziesiąty leży martwy w rowie
  • Odpowiedz