Wpis z mikrobloga

I jeszcze 3 minuty musiałem czekać na konsultanta, który wyłącznie spytał czy funkcja w appce jest spoko, jest spoko, dziękuję miłego dnia. No jezusie chrystusowany
#pkobp #zalesie
Cinoski - I jeszcze 3 minuty musiałem czekać na konsultanta, który wyłącznie spytał c...

źródło: pekało

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 716
@Cinoski: Ja się rozłączam w takim przypadku jak mam informację, że proszę czekać na połączenie z konsultantem.
Jak do mnie dzwonią to niech ktoś tam się odzywa
  • Odpowiedz
  • 1
@adko: Otóż to, choć raz się rozłączyłem, ale skoro ponawiają telefon to myślałem że to coś ważnego. A tak to i ja i konsultant zmarnowaliśmy czas.
  • Odpowiedz
@Cinoski: do mnie kiedyś zadzwonili, musiałem czekać na konsultanta, a na końcu powiedzieli, że wszyscy konsultanci są zajęci i żebym spróbował później. Taka sytuacja XD.
  • Odpowiedz
I jeszcze 3 minuty musiałem czekać na konsultanta,


@Cinoski: nie musiałeś XD
ja jak dostaję takie połączenie to od razu rozłączam. To kompletny brak szacunku do rozmówcy, a klienta w szczególności.
  • Odpowiedz
  • 1
@jegertilbake @Cinoski @adko Jedna uwaga, nawet jeśli ktoś dzwoni i podaje się za pracownika naszego banku, to nasi klienci mają prosty sposób, aby sprawdzić kto do nich dzwoni. Mogą poprosić o weryfikacje tożsamości. Jeśli to nasz pracownik, to w IKO (nie SMS), przyjdzie powiadomienie z jego danymi. Jeśli takiego powiadomienia, to... dzwoni oszust!
  • Odpowiedz
  • 3
Czasami dzwonimy, choćby po to, aby sprawdzić czy dyspozycja jest prawidłowa, czy zlecił ją właściciel - gdy transakcja jest nietypowa. możemy wówczas potwierdzić ją dla bezpieczeństwa. Dzięki temu zapobiegliśmy wielu wyłudzeniom. A proces weryfikacja tożsamości naszego pracownika w IKO, w rzeczywistości jest bardzo prosty. Szanujemy jednak Pana opinię - bezpieczeństwo przede wszystkim!
  • Odpowiedz
@Cinoski: czasem jak gdzieś dzwonię to muszę gadać z jakimś botem przez kilka minut, powtarzać magiczne "połącz z doradcą" jak debil a potem się na infolinii dziwią że dzwonię już w-------y.
  • Odpowiedz
@jegertilbake

@EkspertPKO: Ten sposob nie jest prosty, nie uzylbym twojego banku nigdy w zyciu. Revolut do mnie nigdy nie dzwonil ani nie zabral nic za prowadzenie konta. Po c--j w ogole bank mialby to robic?


Oj ziomek, ale jakbyś miał problem typu blokada konta, blokada środków czy inne pilne sprawy to byś docenił, że możesz dzwonić do banku. Revolut jest dobry… jak jest dobry. Tyle i aż tyle.
  • Odpowiedz