Wpis z mikrobloga

Mirki polećcie jakiegoś dobrego gazownika (Kraków / okolice +50 km) który założy LPG w aucie bravo silnik 1.4 t jet 120 koni. Czy ktoś ma LPG w tym silniku? Jakiej marki komponenty polecacie? W temacie jestem kompletnie zielony, całe życie bujałem się dieslami, to moja pierwsza benzyna. Niestety przy moim ciężkim bucie po 5 tys km spalanie mam 9,5l / 100, i obawiam się że jak nie założę LPG to pójdę przy tym aucie z torbami.

#samochody
#motoryzacja
#lpg
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mignick: polecam komputer staga albo lpgtech najlepiej droższy z OBD aby czytał korekty paliwowe, do tego autoadaptacja co parę sekund i jedyne co robisz to zmieniasz filtry, żadnej regulacji bo samo się robi. Można też tańszy komputer, wtedy autoadaptacja po czasach wtrysku benzyny ale nie jest to idealne. bo opiera się to na podstawie zebranych map benzynowych więc co jakiś czas trzeba je odświeżyć przejeżdżają kawałek na benzynie
W każdym razie
  • Odpowiedz
@mignick na lpg-forum.pl znajdź polecany warsztat.
ja znam tylko silesiacars, gzw zbrosłowice i chyba phu joanna w krakowie. jeszcze jest pan damian z bolęcina/chrzanowa.
jakiś kit staga/kme czy innego polskiego producenta wystarczy.
  • Odpowiedz
@mignick: w krakowie masz autonagaz Piotr Ficek polecam, gościu wie co robi.
@r5678 nie gadaj takich głupot z autoadaptacjami jak nie masz pojęcia o czym mówisz bo ktoś w to uwierzy i będzie miał problem potem
  • Odpowiedz
  • 0
Dzięki za objaśnienie. Wygląda na to że jest wiele aspektów jak umiejscowienie reduktora, czy OBD, więc lepiej oddać to komuś kto się dobrze zna. I właśnie o to mi chodzi, znaleść kogoś kto ma wiedzę i zamontuje tak by wszystko działało o spełniało swoje funkcje ;) Tym bardziej że w moim autku siedzi silnik dość chwalony, ale jest to turbo i dość staromodna konstrukcja, dająca w tak małym autku świetną dynamikę, ale
  • Odpowiedz