Wpis z mikrobloga

Mam taki zasilacz przy tv (pic rel) ale mam problem z odbiorem niektórych kanałów TV naziemnej. Czy mogę zamienić go bez obaw o sprzęt na jakiś mocniejszy o większej liczbie amperów? Sorry za pewnie głupie pytania ale nie znam się na tym kompletnie.

#kichiochpyta #elektronika #elektryka #antena #tv #pytaniedoeksperta
OnceUponATime_ - Mam taki zasilacz przy tv (pic rel) ale mam problem z odbiorem niekt...

źródło: temp_file1313478569250120497

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
A @Don_Artur Ok. A mam jeszcze pytanie. Jeśli w przyszłości ten zasilacz się zepsuje to mogę go wymienić bez obaw o tv na taki zasilacz który ma 2A? Pytam bo przeglądajac teraz Internet zauwazylem że takich o mocy 0,2A praktycznie w ogóle nie ma (znalazłem tylko na aliexpress).
  • Odpowiedz
@OnceUponATime_: gdyby chodziło o telefon to ładowarka dająca większy prąd nic by nie zrobiła bo telefon ma układ regulacji który sam sobie "dozuje" tyle ile może maksymalnie, w Twoim przypadku zasilacz musi być o tych samych parametrach, bo inaczej najprawdopodobniej spalisz dekoder
  • Odpowiedz
A @Don_Artur Ok. A mam jeszcze pytanie. Jeśli w przyszłości ten zasilacz się zepsuje to mogę go wymienić bez obaw o tv na taki zasilacz który ma 2A?

@OnceUponATime_: Tak możesz wymienić na dowolny póki napięcie i polaryzacja na wtyczce się zgadza. Natomiast jak masz kupować 2A to bez sensu. Wystarczy ci dowolny nawet na 0.5A np z jakiegoś starego routera (te często mają 12V)
  • Odpowiedz
inaczej najprawdopodobniej spalisz dekoder

@Don_Artur: Bzdury.

@OnceUponATime_ :