Aktywne Wpisy

Ama-gi +395
#nieruchomosci tyle w temacie braku dopłat do kredytów. Walka trwa

źródło: temp_file7686364166889460281
Pobierz
Trzeba się ładnie przyjrzeć żeby zobaczyć tu napis #konfederacja, za to bardzo wyraźnie widać podkreślenie #nadzieja.
W ogóle to #mentzen coraz częściej posługuje się nazwa własną jego partii zamiast konfederacji.
Co o tym sądzicie?
W ogóle to #mentzen coraz częściej posługuje się nazwa własną jego partii zamiast konfederacji.
Co o tym sądzicie?

źródło: GsnSacTXMAA8Cqi
Pobierz
Znajoma chcę adoptować kota. Ma małego i starego psa oraz dom 200m2 z dużym ogrodem. Miała też dwa koty, jeden po drugim, ale niestety zdechły względów zdrowotnych. Jeden rak, drugi jakiś złośliwy wirus (nie znam się na kotowirusach). W leczenie tych zwierzaków zainwestowała dziesiątki tysięcy złotych (stać ją).
Aby wziąć kota z rodziny zastępczej trzeba przejść wywiad rodzinny. Przychodzi pani behawiorystka i sprawdza czy dana rodzina nadaje się dla kota. Nie jest to złe bo można wyeliminować patolnie. Ale tym razem pytania pani były takie:
- "dlaczego taras (na parterze) nie jest osłonięty siatką." Przecież kot może uciec. (Weź tu teraz załóż siatkę na 20m długości odcinając sobie całkowicie dostęp do ogrodu),
- "jak sobie Pani poradzi jeśli zajdzie Pani w ciąże?" Znajoma ma dziecko i 45 lat. Na pewno czeka na kolejnego bobasa,
- zaproponowano jej adopcję kota mówiąc, że ma jakąś chorobę wirusową ale to żaden problem. Ok tyle że poprzedni kot znajomej umarł na tego wirusa w 3 miesiące...
#koty #kot #zwierzeta #adopcja
chciałem na paluchu czasami wyprowadzić pieski, bo sam nie mam warunków na trzymanie zwierzaka, to c---a se wyprowadzisz bez zostania wolontariuszem.
A aż tyle czasu nie mam, żeby ileś godzin poświęcić co miesiąc.
I zrozumiałbym, jeśli chodziłoby o weekendy, dużo chętnych itp, ale w ogóle nie można. A nie będę jeździł do następnego 30km dalej, jak to mógłbym nawet w drodze do pracy ogarnąć