Wpis z mikrobloga

@troglodyta_erudyta:

true, tyle że to nie millenialsi podejmują decyzje na wysokim szczeblu, przez które "gaming goes to shit".

Decyzje podejmują ci, którzy widzą upodobania obecnego pokolenia i dopasowują się do nich, żeby maksymalizować zyski.
Jeśli target jest z-----y, to produkt będzie taki sam.
  • Odpowiedz
@frugASS: boli mnie to. Pamietam jak siedzialem zafascynowany Fallout 1 i 2 jako nastolatek :''(
Muzyka z tamtych pozycji budowala genialna atmosfere, do dzis mnie przejmuje.
Wrota Baldura i Icewind Dale, moze dlatego wzbraniam sie przed kupnem BG3 mimo ze polecana. Moze to wyjatek, w koncu Hogwart's Legacy zaskoczyl mnie pozytywnie jakbym gral w pierwsze Fable(takie luzne skojarzenie, glownie przez atmosfere).

A moze to mlodosc i kryzys wieku sredniego? ;)
  • Odpowiedz
  • 1
@frugASS polaryzujmy Polskę, ale d---------y jeszcze nienawiść pokoleniowa.

Ale ogólnie to j---ć starych ludzi, boomers i japiszonow
  • Odpowiedz
@frugASS lata 2000 to dzieło raczkującej branży gdzie inwestorzy nawet nie wiedzieli ze gry wideło istnieją na komputer. W stanach i japonni może trochę inaczej przez Nintendo m in.

Wtedy gry tworzyli ludzie urodzeni w latach 80 czy końcówce 70. Potem gry z 2010 to milenialsi. Dzisiaj od prawie 10 lat gry to g---o bo zespoły są werbowane przez księgowych i udziałowców.
  • Odpowiedz
@tellet

Jeśli target jest z-----y, to produkt będzie taki sam.


Głembokie. Czyli to klient jest winny za z-----y produkt? ( ͡º ͜ʖ͡º)
A może to jednak ci "którzy widzą upodobania obecnego pokolenia", jednak nie do końca dobrze widzą i nie trafiają swoimi analizami w oczekiwania lub nawet w ogóle nie biorą pod uwagę czyichkolwiek oczekiwań, tylko jak najwyższy zysk akcjonariuszy?
  • Odpowiedz
@frugASS problem w tym, że millenialsi nie podejmują decyzji, a gry stały się takim samym medium jak inne, więc rządzi kasa i niski apetyt na ryzyko.
Także innowacje? Nowe pomysły? Unikalny design? Panie Areczku, niech pan tu lepiej pisze kod pod Assassins Creed 69 a nie się wymadrza.
  • Odpowiedz
@frugASS z grami jak ze wszystkim - wszedł duży kapitał, który nie ma na celu tworzenia dobrych gier, a zarabianie pieniędzy. Tam niedobre ryzyko, czy zbytnią dbałość o szczegóły.
  • Odpowiedz
@frugASS: e no w lipcu ma wyjść Twierdza Krzyżowiec Definitive Edition i patrząc na zapowiedzi i na fakt współpracy studia ze społecznością graczy w trakcie tworzenia to mogę rzec, że to będzie kozak, także czasem coś tam fajnego wychodzi xd
  • Odpowiedz
@frugASS: @troglodyta_erudyta a gunwo, millenialsi je robią a kupuje ktoś inny, to że przy produkcji produkujesz to na co jest popyt choćbyś był nie wiadomo jak zajawionym pasjonatem to oczywisty fakt, inaczej nie będziesz miał co jeść
jak ludzie zaczną jeść tylko kwadratowe marchewki to nawet twój przysłowiowy "stary" pasjonat upraw rolnyh, zagorzały katolik i tradycjonalista w pewnym momencie zmięknie i zacznie hodować kwadratowe marchewki

polecam zapoznać się z
  • Odpowiedz