Aktywne Wpisy
Operator_imadla +45
Za kilka minut będzie dzień moich 36 urodzin. Szczerze mówiąc jak byłem nastolatkiem myslalem ze będę kimś, prawda jest taka ze nie jestem zadowolony z mojego dorosłego życia. Niewiele osiągnąłem. Jedyne z czego jestem zadowolony to z tego że staram się pomagać ludziom, chcę żeby rodzina i przyjaciele mogli na mnie liczyć. Mam nadzieję że nie wyrządziłem krzywdy zbyt wielu ludziom. 36 lat to u mnie napewno ponad połowa życia, przez ostatnie

Też macie tak, że im starsi jesteście, tym bardziej przeżywacie jakieś ludzkie dramaty w filmach/serialach/grach? Kiedyś jak coś oglądałem, to miałem raczej wywalone, a teraz momentami się dosyć mocno przejmuję. Może to przez zwielokrotnienie i poznanie różnego rodzaju doświadczeń życiowych...
#pytanie
#pytanie
Jestem programistą od 10 lat i mam już dość tej branży. Stado autystycznych programistów bez jaj i charakteru. Odklejeni managerowie którzy non stop mnie ewaluują (kur.wa mnie? Mnie potężnego deva?), Julki z HR które myślą że są władzami życia i śmierci kandydatów. Ludzie którzy myślą że złapali Pana Boga za nogi, bo pracują w IT.
Niedawno poznałem kobietę po 30stce, samotna matkę, która ma swój salon kosmetyczny. Generalnie ogarnięta kobieta. Ostatnio przeszła mnie myśl czy może rzucić to IT w p---u i razem z nią rozwijać jej salon, może otworzyć kolejny. Ona teraz dużo czasu poświęca na zarządzanie, sprawy organizacyjne w firmie, więc ja mógłbym się tym zająć, a ona by mogła skupić się więcej na zabiegach itp, czyli być bliżej klientek.
Co o tym sądzicie? Yebać ten świat IT i pójść w lokalny, prywatny biznesik? Rozpocząć nowe życie, szczęśliwe życie (w IT nie jestem szczęśliwy, mnóstwo zdrowia tutaj straciłem przez tych chorych ludzi)??
#programista15k #pracait #it
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta