Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem programistą od 10 lat i mam już dość tej branży. Stado autystycznych programistów bez jaj i charakteru. Odklejeni managerowie którzy non stop mnie ewaluują (kur.wa mnie? Mnie potężnego deva?), Julki z HR które myślą że są władzami życia i śmierci kandydatów. Ludzie którzy myślą że złapali Pana Boga za nogi, bo pracują w IT.

Niedawno poznałem kobietę po 30stce, samotna matkę, która ma swój salon kosmetyczny. Generalnie ogarnięta kobieta. Ostatnio przeszła mnie myśl czy może rzucić to IT w p---u i razem z nią rozwijać jej salon, może otworzyć kolejny. Ona teraz dużo czasu poświęca na zarządzanie, sprawy organizacyjne w firmie, więc ja mógłbym się tym zająć, a ona by mogła skupić się więcej na zabiegach itp, czyli być bliżej klientek.

Co o tym sądzicie? Yebać ten świat IT i pójść w lokalny, prywatny biznesik? Rozpocząć nowe życie, szczęśliwe życie (w IT nie jestem szczęśliwy, mnóstwo zdrowia tutaj straciłem przez tych chorych ludzi)??

#programista15k #pracait #it

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

📒 Notatka moderatora: Op jeszcze chwilę temu dostawał zajebiste oferty pracy. Proponuję skupić się na lekcji matematyki, bo potem będzie płacz na egzaminie gimnazjalnym.

👉 Z Twoją pomocą możemy działać dalej! Wspomóż projekt

Czy rzucić to IT w pizdu?

• Tak 82.4% (103)
  • Nie 17.6% (22)

Oddanych głosów: 125

• 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Niedawno poznałem kobietę po 30stce, samotna matkę, która ma swój salon kosmetyczny. Generalnie ogarnięta kobieta. Ostatnio przeszła mnie myśl czy może rzucić to IT w p---u i razem z nią rozwijać jej salon, może otworzyć kolejny.

@mirko_anonim: nieironicznie na twoim miejscu bym w to szedł

to jaka kasa jest w zabiegach beautty dla kobiet to głowa mała. 50k na czysto bez dokształcania się po
  • Odpowiedz