Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki!
Z góry mówię że nie mam dużego doświadczenia w „trwałych” relacjach - może stąd te pytanie.

Mnie i dziewczynę różni 8 lat (mamy powyzej 20), ona studia i praca , ja praca w zawodzie.

Czasami sie zdarza że dziewczyna chce iść sama na impreze/do znajomych (kolega i kolezanka). Wiedzą oni o tym że jesteśmy razem, jednak „wspolne” spotkania odpadają, zakladam że ze względu na różnicę wieku - może sie wstydzą, może nie, nie wiem - chociaż raz byliśmy wszyscy razem na jednej imprezie.

Dziewczyna czasami narzeka, że jest jej troche przykro, bo nie ma żadnych bliższych znajomych na studiach. Całkowicie to rozumiem, nie da się być ze sobą związanym non stop. Jednak z jakiegoś powodu jest mi nieswojo jak wiem, że u kogoś jest, wróci lekko podpita - ale zdaje sobie sprawę że związek nie polega na rezygnowaniu z prywatnego życia.

Niedawno poszła do mieszkania kolegi (będącego w związku) i koleżanki. Z tego co wiem, dobrze sie razem bawią, ale mówi że „nie mam się czym martwić”

Na codzień niby nie mam szczególnych powodów do zmartwień, mieszkamy razem, jakieś problemy czy wątpliwości staramy sie na bieżąco wyjaśniać.

Może to idiotyczne - ale tak jak mowilem, mam minimalne doswiadczenie i chcialbym wiedziec jak zapatruja sie na to inni

#zwiazki #relacje #dziewczynybeztabu
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mat890987 nie znam za bardzo związków z dużą różnicą wieku które były zawarte w momencie gdy obie strony były w innym etapie życia. Zawsze się to kończyło tym że ta młodsza osoba w szkole czy uczelni poznawała kogoś i relacja się zrywała ze starszym partnerem/partnerka. Gdy oboje bylo pracujących to takie relacje jakoś przetrwały bo ludzie mieli bardziej jako priorytet stworzenie rodziny niż znajomości ana studiach bo smutno
  • Odpowiedz
Czasami sie zdarza że dziewczyna chce iść sama na impreze

@mat890987: xD