Wpis z mikrobloga

Lekarz po 6 latach pracy zawodowej powoli zbliża się już do ukończenia specjalizacji i praktycznie ustawiony jest już do końca życia wliczając w to jego dzieci i rodzinę. Brak zmartwień o stabilność pracy, wynagrodzenia.

Tymczasem jako programista wciąż jesteś śmieciem na rynku pracy do poganiania w Sprintach.

Brutalny wolny rynek który wykopki tak uwielbiały.

Współczuję temu chłopakowi bo sam jestem programistą Java i życzę mu powodzenia🤞

#pracait #programowanie #programista15k #programista25k #java #korposwiat #agh #studbaza #politechnikapoznanska #politechnikalodzka #politechnikakrakowska #pracbaza
Ksiega_dusz - Lekarz po 6 latach pracy zawodowej powoli zbliża się już do ukończenia ...

źródło: IMG_2863

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Ksiega_dusz: womp womp, "biedna" klasa średnia nie bedzie mogła pojechać na wakacje dwa razy w roku tylko raz straszne, można powiedzieć że programiści to Jezusy umierające na krzyżu za świat(czyli tych "j------h nierobów" i "leni nie robiących żadnych pożytecznych rzeczy" jak matki z dziećmi wychowujące nowe pokolenie i budowlańcy pracujący po 12h za psi grosz)
  • Odpowiedz
@Ksiega_dusz: A co kolega robił przez ostatnie 4 lata? Pieniądze pewnie latały, ty leasing na autko, tu Bali/Malediwy i inne bzdety i hajs się skończył. Czasy eldorado to był ewenement, którego jak widać wielu nie doceniało i nie wykorzystało.
  • Odpowiedz
@Ksiega_dusz rynek się zmienia. On sam o tym pisze, ale tego nie rozumie. Tak, doświadczenie, które kiedyś było atutem, dziś jest niewystarczające, bo w ciągu 6 lat rynek it i trendy technologiczne zmieniły się nie do porównania. I tyle.
  • Odpowiedz
nauczyć się i wycertyfikowac z AI, Big Data lub chmury

@JamesJoyce: hahah zajebista g---o-porada. Tymi certami sobie możesz podetrzeć tyłek bo oni chcą osoby co ma certa + 5 lat expa z AI, Big data i chmury