Wpis z mikrobloga

Umarła Ci osoba bliska i chcesz się uwolnić od telefonów za niezapłacony abonament w orange? Spoko, nie pomożemy Ci, ale w zamian za to mamy super ofertę na nowy światłowód ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@OrangeEkspert żenua, jeśli ktoś nie przebywa w Polsce to nie ma ŻADNEJ możliwości zgłoszenia śmierci osoby bliskiej mimo posiadania wszelkich potrzebnych dokumentów. w ING np. jest od tego dedykowany formularz na stronie internetowej i całość trwa mniej niż minute, za to wasi niewirtualni konsultanci jedynie zbywają rozmowę i proponują kupno super oferty.
Takich fikołków jak na screenie jest więcej, to już rozmowa po 20 minutach zmarnowanych na próbę przebicia się przez wirtualnego asystanta który zmusza da zalogowania się na konto orange którego nie mam jako osoba zgłaszająca.
#heheszki #czarnyhumor
ptasigryp - Umarła Ci osoba bliska i chcesz się uwolnić od telefonów za niezapłacony ...

źródło: orange_1

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 95
@atteint: W teorii to nie był bot bo przebiłem się przez konsultanta online do fizycznej osoby która odpisywała w miare jak człowiek. Jak się z 5 razy napisze "połącz mnie z konsultantem" to bot w końcu odpuści i połączy z kimś fizycznym.
  • Odpowiedz
jeśli ktoś nie przebywa w Polsce to nie ma ŻADNEJ możliwości zgłoszenia śmierci osoby bliskiej mimo posiadania wszelkich potrzebnych dokumentów


@ptasigryp: Pocztą/kurierem nie możesz wysłać?
  • Odpowiedz
@ptasigryp: no ale jak to sobie wyobrażasz? Mają brać zgłoszenie od każdego przez neta?

Skoro masz akt zgonu to wyślij pocztą/kurierem i tyle. Skan nie jest w pełni wiarygodny bo można go łatwo podrobić
  • Odpowiedz
@ptasigryp Ja po śmierci taty poszłam z aktem zgonu do orange, zamknęłam jego konto i przepisałam wszystko na siebie. Przez kolejne dwa lata regularnie otrzymywałam oferty reklamowe na mojego maila skierowane do niego - z jego imieniem w tytule maila. Nie było to dla mnie komfortowe, kilkukrotnie musiałam zgłaszać ten problem i dopiero po jakimś czasie to wreszcie zablokowali. Czuję obrzydzenie do tej firmy.
  • Odpowiedz
  • 1
@ptasigryp @OrangeEkspert u mnie też niezła patologia. Nagle to faktury za luty doliczyli 12 zł. Dzwonię na infolinię i pytam za co, za "bezpieczne dziecko w sieci" - nigdy nie włączałem tej usługi, zresztą nawet teraz jest niekatywna w aplikacji mój Orange. Złożyłem reklamacje na infolini - zero odzewu, żadnego telefonu, maila - cisza.
Dobrze że zostały tylko 3mc do końca umowy, dziękuję bardzo za takie coś.
T34v2 - @ptasigryp @OrangeEkspert u mnie też niezła patologia. Nagle to faktury za lu...

źródło: temp_file7033786400366169385

Pobierz
  • Odpowiedz
@ptasigryp: z tych screenów wynika, że pisałeś na czacie z działem sprzedaży i dlatego nie mogli pomóc i proponowali ofertę. pisali, żeby się połączyć z czatem do działu obsługi gdzie raczej powinni przyjąć takie zlecenie jak masz skan dokumentu
  • Odpowiedz
@ptasigryp abstrahując od absurdalności propozycji zakupu światłowodu w tej sytuacji, to co znaczy "nie mam możliwości zadzwonienia do działu obsługi"? Jesteś niemową?
  • Odpowiedz
  • 3
Dzial sprzedaży nie mógł ci pomoc bo płacą im za wyrobienie targetów sprzedażowych i jak nikt nie jest zainteresowany produktami to maja się rozłączyć by nie tracić czasu.
Jak to się stało w ogóle że trafiłeś na czat sprzedaży zamiast na obsługę klienta?
  • Odpowiedz